سرویس و تعمیرات

تعمیر موبایل آب خورده شیائومی در نمایندگی

آب و رطوبت یکی از رایج ترین تهدیدات گوشی های هوشمند است. گوشی های شیائومی مانند هر گوشی دیگری در اثر آب آسیب می بینند. با توجه به میزان آسیب آب به گوشی، هزینه تعمیر موبایل شیائومی آب خورده نیز متفاوت است.

تعمیر گوشی آسیب دیده شیائومی به عناصر مختلفی بستگی دارد. گاهی اوقات ممکن است تعمیر گوشی شکسته شیائومی امکان پذیر نباشد، اما در بسیاری از موارد راه هایی برای تعمیر گوشی شکسته شیائومی وجود دارد. اما مهم ترین عنصری که در تعمیر گوشی آسیب دیده باید به آن توجه کنید قیمت آن است. هزینه تعمیر گوشی شکسته شیائومی با هزینه تعمیر هر گوشی دیگر برابری می کند. اگر گوشی شما دارای گواهی IP باشد، این احتمال وجود دارد که آب آسیب کمتری به گوشی وارد کند. توجه داشته باشید که گواهی IP گوشی به معنای ضد آب بودن گوشی شما نیست. در واقع اکثر گوشی هایی که گواهی IP دریافت می کنند تا مدت معینی در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. البته هرچه شماره گواهی IP کمتر باشد مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب کمتر می شود و شاید گوشی شما فقط در برابر پاشیدن قطرات آب مقاوم باشد. به استانداردهای زیر توجه کنید:

با توجه به این موضوع دیر یا زود آب وارد گوشی می شود. اکثر گوشی های پرچمدار به کاربران می گویند که گوشی آنها به مدت نیم ساعت و تا عمق 1.5 متری در برابر آب مقاوم خواهد بود. البته این ادعا تضمینی نیست. گوشی ها ممکن است در زمان کمتری در اثر آب آسیب ببینند.

آگهی

با این حال، زمانی که گوشی شما خیس می شود و از کار می افتد، باید برای تعمیر آن به یک متخصص مراجعه کنید. افرادی که می توانند با قطعات اصلی و با تجربه بالای خود گوشی شما را تعمیر کنند. همچنین باید به مراکزی مراجعه کنید که با توجه به خدماتی که ارائه می دهند قیمت مناسب را اعلام می کنند.

هزینه تعمیر گوشی آب خورده شیائومی

کارشناسان تخصصی تعمیرات موبایل می توانند هزینه تعمیر گوشی شیائومی آسیب دیده را به شما بگویند. گروه کسری پارس از آنجایی که فرآیند تعمیر گوشی را به صورت تخصصی انجام می دهد، با کارشناسی دقیق و شناسایی علت خرابی گوشی با آب، می تواند هزینه دقیق تعمیر گوشی شیائومی آسیب دیده از آب را به مشتری اعلام کند. همانطور که گفتیم میزان مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و قطعات آسیب دیده در اثر آب می تواند در قیمت تعمیر گوشی آسیب دیده تاثیرگذار باشد.

سعی نکنید گوشی آسیب دیده شیائومی را خودتان تعمیر کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که خودتان گوشی خراب را تعمیر نکنید. احتمالا با جست و جو به روش های مختلفی بر می خورید که همه گفتند گوشی خراب را تعمیر می کنند.

استفاده از سشوار یکی از این روش هاست. هرگز از سشوار برای تعمیر یا خشک کردن گوشی شیائومی آسیب دیده از آب استفاده نکنید. گرمای سشوار آسیب های جبران ناپذیری به قسمت های داخلی گوشی وارد می کند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پس از بیرون آوردن گوشی از آب، به هیچ وجه نباید با آن کار کنید. هرگز با گوشی خیس کار نکنید. زیرا باعث آسیب بیشتر می شود. گوشی خیس را روی شارژر قرار ندهید. ممکن است ترفندها و نکات مختلفی را در مجلات موبایل و فناوری برای تعمیر گوشی بیابید، اما قطعاً در مورد خیس بودن گوشی، اجرای آن ها توسط یک فرد غیرحرفه ای یک خطر محسوب می شود. برای تعمیر گوشی شیائومی آسیب دیده باید به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنید.

آگهی

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا