کسب و کار خدماتینظافت،ساختمان

چگونگی از بین بردن لکه سوختگی از موکت

 

یکی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب افراد زیادی با آن روبرو هستند، لکه سوختگی است که به روی موکت ایجاد شده است. به این ترتیب بهتر است بدانید که روش های متنوعی برای از بین بردن سوختگی موکت وجود دارند که بهتر است با آن ها آشنا شوید. به این صورت می توانید آن ها را بین ببرید و به یک نتیجه چشم گیر دست پیدا کنید.

بین بردن لکه سوختگی از موکت

آگهی

انواع سوختن موکت و روش از بین بردن آنها

سوختگی موکت از دغدغه هایی است که ظاهر و نمای زیبای موکت را از بین می برد. به همین دلیل دکوراسیون شما را  تحت تاثیر قرار می دهد. این یکی از ناراحت کننده ترین مشکلاتی است که اغلب افراد به دنبال راه حلی برای از بین بردن آن می باشند.

پس بهتر است که با انواع سوختگی ها و روش های از بین بردن آن ها آشنا شوید. به این صورت می توانید موکت ها را مانند روز اول در آورید و سوختگی را به صورت کامل از بین ببرید. برا آشنایی با انواع روش های سوختگی و راه حل های آن ها، در ادامه با ما همراه شوید.

سوختن موکت با قابلمه

یکی از رایج ترین سوختگی ها، سوختگی موکت با قابلمه است که بسیار اتفاق می افتد. بنابراین بهتر است بدانید که به راحتی می توان آن را از بین برد. در این روش استفاده از یخ، به صورت چشم گیری می تواند به شما در از بین بردن این سوختگی کمک کند.

پس بهتر است که ابتدا یخ ها را به روی آن کشیده و اجازه دهید که موکت خشک شود. در نهایت به کمک یک برس به روی سوختگی بکشید. پس می توانید شاهد از بین رفتن جای سوختگی باشید.

سوختن موکت با اتو

از دیگر سوختگی هایی که اتفاق می افتد، سوختن موکت به وسیله اتو می باشد. بنابراین راه حلی که برای از بین بردن این سوختگی به شما توصیه می شود، استفاده از پیاز است. برای این کار پیاز را از وسط نصف کرده و به روی لکه ایجاد شده بکشید.

به این صورت می توانید به راحتی جای سوختگی را از بین می برید. تنها کافی است طبق روش های ذکر شده عمل کنید.

آگهی

سوختگی موکت با شمع

سوختن موکت با شمع مشکل دیگری است که می تواند لکه های ناخوشایند به روی موکت ایجاد کند. به این صورت می توانید جای سوختگی را پاک کنید. در ابتدا باید قاشقی برداشته و باقی مانده شمع را از روی موکت پاک کنید.

ابتدا پارچه ای سفید برداشته و به روی سوختگی بی اندازید. به روی پارچه اتوکشیده و منتظر باشید تا شمع کاملا جذب پارچه شود. سپس پارچه را برداشته و شاهد از بین رفتن جای سوختگی شمع خواهید بود.

سوختگی موکت با زغال یا سیگار

اگر موکتی دارید که به وسیله زغال یا سیگار سوخته است، می توانید به کمک کاغذ سمباده ای آن را پاک کنید. باید برای از بین بردن لکه ها سمباده را به روی لکه بکشید تا پرزها از بین برداشته شوند. اگر باز هم متوجه شدید که جای سوختگی کمی مانده است، می توانید به کمک یک قیچی کوچک باقی مانده آن ها را بردارید.

رفع سوختگی موکت با سشوار

از روش های سوختگی موکت می توان به سوختن موکت با سشوار اشاره کرد. پس زمانی که پرزهای موکت به وسیله سشوار آب می شود و می سوزد، می توانید به راحتی به وسیله یخ و یا پیاز آن ها را از بین ببرید. پس بدون نیاز به تخصص کافی و مهارت می توانید به رفع سوختگی بپردازید.

به صورت کلی استفاده از روش های ذکر شده برای از بین بردن جای سوختگی ها، کمک می کند تا طول عمر موکت شما افزایش پیدا کند. پس باید در سریع ترین زمان در صورتی که با جای سوختگی مواجه شدید را از بین ببرید.

رفع سوختگی پالاز موکت

شاید از نظر شما رفع سوختگی کار سختی به نظر برسد. اما راحت است و شما تنها روش های رفع آن را نمی دانید. پس بهتر است که با کمک روش های ذکر شده به از بین بردن سوختگیموکت کمک کنید. به این صورت می توانید به راحتی سوختگی را از بین برده و کیفیت موکت خود را حفظ کنید.

پالاز موکت یکی از انواع موکت های رایج و با کیفیتی است که معمولا همه شما در خانه از آن استفاده می کنید. پس فرقی نمی کند که چه نوع موکت یا فرشی داشته باشید. در هر صورت به وسیله روش های ذکر شده می توانید به راحتی سوختگی ایجاد شده را از بین ببرید.

انواع سوختن موکت و روش از بین بردن آنها

ترمیم موکت سوخته

اگر به دنبال این هستید که موکت سوخته خود را ترمیم و بار دیگر استفاده کنید، بهتر است که تمامی روش های ذکر شده را به صورت کامل برای از بین بردن سوختگی های موکت به کار ببرید. به این صورت می توانید موکت سوخته ای را که کنار انداخته اید، دوباره استفاده کنید. 

نکته مهمی که حائز اهمیت است، اینجاست که اگر سوختگی در حدی است که روش های ذکر شده قابل تاثیرگذاری نیستند، می توانید ترمیم موکت سوخته را به این مجموعه واگذار کنید که با بهترین خدمات صورت می گیرد.

رفوگری موکت

تیم ما توسط افراد حرفه ای پوشش داده شده است که با روش های نوین و جدید به رفوگری موکت سوخته می پردازند. پس به جای آنکه هزینه زیادی را صرف خرید موکت جدید کنید، می توانید با کمترین هزینه موکت کنار افتاده خود را رفو کرده و از آن به صورت دوباره استفاده کنید.

پس تنها کافی است یکبار از این خدمات رفوگری استفاده کنید تا شاهد نتیجه چشم گیری در آن باشید. این تیم با مهارت های جدید و به روز بهترین خدمات را در زمینه از بین بردن سوختگی های موکت و رفوگری و ترمیم آن اجرا می کند.

کلام آخر

دیگر وقت آن رسیده است که موکت آسیب دیده و سوخته خود را از کمد بیرون بکشید. آن را برداشته و روش های ذکر شده را برای از بین بردن سوختگی آن ها امتحان کنید. در نتیجه اگر سوختگی خیلی خیلی عمیق بود و از بین نرفت، می توانید به روی کمک تیم ما حساب باز کنید.

منبع:

چگونگی از بین بردن لکه سوختگی از موکت

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا