فروشگاه آنلاینکسب و کار اینترنتی

نقد و بررسی بهترین مدل شیرآلات تپس + معرفی ۷ مدل پر فروش

بهترین مدل شیرآلات تپس

بهترین مدل شیرآلات تپس را میخواهیم طبق روال گذشته که بهترین مدل شیرآلات را از برند های مختلف معرفی میکردیم برای آگاهی بیشتر از سبک های طراحی، کیفیت ساخت، و قیمت شیرآلات مورد نقد و بررسی قرار بدیم، طبق روال گذشته معرفی شرکت تپس خواهیم داشت و پس از اون به سراغ بهترین و پرفروش ترین مدل شیرآلات تپس خواهیم رفت تا پیش از خرید آگاهی کاملی از انواع مدل های این شرکت داشته باشیم.

همیشه خرید آگاهانه رضایت بیشتری برای ما خواهد آورد و این مجموعه سریالی از نقد و بررسی بهترین مدل های شیرآلات صرفا به همین دلیل تولید و برای شما منتشر میشود تا بتوانیم تجربه خوبی از خرید را برای شما همراهان بزرگ فروشگاه ماوی هام داشته باشیم.

قبل از شروع یادآور میشیم که مجدد مثل همیشه میتونید از نمار پیمایش زیر برای دسترسی سریع به بخش مورد نظرتون استفاده کنید ابتدا اگر که عجله دارید! البته که پیشنهاد ما مجددا و مثل همیشه خواندن کامل مقاله برای به دست آوردن یک دید مناسب و تصمیم گیری بهتر هستش

آگهی

معرفی برند تپس

شرکت تولیدی شیرآلات تپس با نام تجاری گلدیس زرین، یکی از ۱۰ شرکت برتر تولید ست کامل انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران است. این شرکت با بهره‌گیری از دانش نوین، مدرن‌ترین تجهیزات ساخت ماشین‌آلات و استفاده از مواد اولیه مناسب به تولید انواع شیرآلات استاندارد می‌پردازد.

بیوگرافی شرکت شیرآلات بهداشتی تپس

شرکت شیرآلات بهداشتی تپسشرکت تولیدی صنعتی شیرآلات بهداشتی تپس، حدود سه دهه پیش با هدف ساخت با کیفیت‌ترین و به‌روزترین انواع شیرآلات شروع به فعالیت کرد. این شرکت براساس جدیدترین استانداردهای جهانی و استفاده از آلیاژهای مرغوب، به یکی از بهترین برندهای شیرآلات ایرانی تبدیل شده است.
شرکت تپس با گام‌های بلند در جهت تولید محصولات بسیار مقاوم، باکیفیت، شیک و ارزان نسبت به دیگر شرکت‌های ساخت شیرآلات پیشتاز شده است. شرکت شیرآلات تپس با بیش از ۱۵ سال فعالیت درخشان به عنوان معروف‌ترین و بهترین مارک ایرانی شناخته می‌شود.
یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت استفاده از مهندسان با تجربه، کادر مجرب و نیروهای متخصص در تولید محصولات است. مهم‌ترین شعار شرکت شیرآلات تپس تولید با کیفیت محصول، همراه با قیمت مناسب و حمایت از توزیع کنندگان و مصرف کنندگان است.

حوزه های فعالیت شرکت تپس

شرکت شیرآلات تپس به عنوان سازنده بهترین شیرآلات ایرانی، از اولین تولید کننده‌های شیرهای استاندارد در کشورمان بوده است. این شرکت در ساخت شیرهای: ساختمانی، بهداشتی و تولید قطعات انواع شیر فعالیت می‌کند. قیمت شیرآلات تپس در کنار کیفیت بالا، باعث افزایش خرید و فعالیت بیشتر این کارخانه شده است.
شرکت تپس علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، در حوزه صادرات نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند. این شرکت با داشتن برنامه‌های بلند مدت توانسته است محصولات اصیل و با کیفیت خود را به کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه و افغانستان صادر کند.

ویژگی های محصولات برند تپس

از مهم‌ترین ویژگی این محصول می‌توان به کیفیت بالای شیرآلات اشاره کرد. این شرکت با بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت، محصولات مدرن و مقاوم را تولید می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مورد توجه این برند، قیمت مناسب محصولات است که مورد استقبال بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.
شرکت شیرآلات ساختمانی تپس با تولید ست کامل شیرآلات از جمله شیرهای دستشویی و حمام نیاز شما را در خرید شیرها برطرف می‌کند. این شرکت با تولید شیرها در رنگ‌های ثابت و تنوع مدل، توانسته است شیرآلات خود را نسبت به دیگر مارک‌های تولیدکننده متمایز کند.

خدمات شرکت تپس

شیرآلات تپس با ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود، مفتخر به دریافت گواهینامه و استانداردهای بین‌المللی مانند استاندارد CE اروپا و گواهینامه ISO 9001 شده است. این شرکت با فراهم نمودن خرید اینترنتی، ارائه لیست قیمت شیرآلات تپس و داشتن نمایندگی در اکثر مناطق، سعی در خدمات‌رسانی عالی برای شما دارد.
تولید محصولات در مدل‌های متنوع، ارزان و به وجود آوردن شرایط برای خرید اینترنتی شیرها از دیگر خدمات این شرکت به مشتریان خود است.

کیفیت شیرآلات تپس

شرکت تپس تنها دارنده آبکاری هوشمند در ایران است. این شرکت براساس به‌روزترین استانداردهای جهانی، میزان آلیاژ مواد مصرفی را انتخاب و استفاده می‌کند. بهره‌گیری از روش تولید صحیح، به کارگیری تجهیزات و مواد اولیه مرغوب باعث تولید محصولات با کیفیت شیرآلات شده است.
از گذشته تا امروز شرکت تپس با فراهم کردن بهترین شیرآلات بهداشتی با قیمت مناسب اعتماد اکثریت جامعه را کسب نموده است. همچنین کیفیت بالای محصولات در پیشرفت روز افزون این برند بسیار موثر بوده است.

آگهی

سبک ‌های طراحی

کارخانه شیرآلات تپس با در نظر گرفتن سلایق همه افراد، به تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در طرح‌های متنوع روی آورده است. این شرکت با استخدام طراحان، مهندسان با تجربه و علم روز دنیا سبک‌های زیبا و خاص را برای مصرف‌کنندگان طراحی کرده است.
طرح‌های فانتزی، کلاسیک و اهرمی از جمله طرح‌های تولید و عرضه شده به بازار است. همچنین این برند با ساخت ست شیرآلات تپس در مدل‌های شیک و ساده توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. با خرید شیرآلات تپس می‌توانید زیبایی و خاص بودن را به منزل خود هدیه دهید.

بخوانید: راهنمای خرید شیرآلات

خدمات پس از فروش شرکت تپس

این شرکت با شعار حمایت از مصرف‌کننده، همه تلاش خود را در تحقق این امر به کار گرفته است. خدمات پس از فروش در جهت کسب اطمینان و رضایت مشتری از کالای خریده شده برای عمل کردن به این شعار ارائه می‌شود. ضمانت ۵ ساله محصولات مانند کارتریج، انواع ست کامل شیرآلات ساختمانی و بهداشتی یکی از عواملی است که این برند را به بهترین مارک شیرآلات ایرانی تبدیل کرده است.
کارخانه تپس با داشتن نمایندگی در سرتاسر ایران شرایط را برای خرید عموم فراهم کرده است. همچنین با انتشار لیست متنوع محصولات و قیمت آن‌ها، شرایط خرید مطمئن و آسان را برای افراد فراهم می‌کند.

شیرآلات تپس مدل سوپر فلت

معرفی مدل محصولات شیرآلات تپس

در ادامه میخواهیم معرفی محبوب ترین، بهترین و پر فروش ترین شیرآلات تپس را باهم بررسی و به شما معرفی کنیم، این مدل ها عموما خریدار بیشتری در بازار دارند و همچنین مورد استقبال مشتریان زیادی قرارگرفته است، با ما همراه باشید:

شیرآلات تپس مدل سارا

ست کامل شیرآلات تپس مدل سارا یکی از محبوب‌ترین محصولات است. خرید این محصول علاوه بر قیمت مناسب، بسیار با کیفیت است و به راحتی روی سینک و سطوح دیگر نصب می‌شود. با خرید ست کامل این مدل، زیبایی را مهمان خانه خود خواهید کرد. علاوه بر این، قیمت این محصول مقرون به صرفه است.
فلز تشکیل دهنده این مدل برنج است. این مدل ست کامل شیرآلات تپس با آبکاری مس، کروم و نیکل تولید می‌شود. کارتریج سرامیکی فوق‌العاده که در ساخت مدل سارا به کار رفته است، اطمینان خرید این مدل با قیمت عالی را برای شما فراهم می‌کند.

شیرآلات تپس مدل بارسا

این شرکت با آبکاری استاندارد و با دوام، ست کامل این مدل را با قیمت مناسب برای خرید مردم تولید می‌کند. مدل بارسا دارای ست کامل شیرآلات در رنگ کروم، طلایی و سفید طلایی است. قیمت خرید این محصول بسیار به‌صرفه و اقتصادی است. خرید ست کامل شیرآلات تپس با توجه به جنس مقاوم، داشتن ۲ خروجی، قیمت مناسب و ضمانت پس از فروش مورد توجه مردم است.

بخوانید: بررسی شیرآلات لاکچری و معرفی ۷ برند مطرح

شیرآلات تپس مدل برمودا

ست کامل این مدل از محصولات دارای شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر سینک است. جنس تنه این مدل از شیرآلات بهداشتی تپس از آلیاژ برنج است و یک دسته دارد. قیمت این ست کامل شیرآلات بسته به رنگ آن فرق می‌کند.
این ست کامل محصولات در رنگ‌های سفید، کروم و طلایی برای خرید مشتریان عرضه می‌شود. خرید شیرآلات تپس با قیمت مناسب و کیفیت بالا از ویژگی‌های خاص این برند است. قیمت این محصول از شیرآلات تپس باعث استقبال گسترده برای خرید آن شده است.

شیرآلات تپس مدل نگین

یکی از بهترین مدل شیرآلات تپس ست کامل مدل نگین است. این مدل با دارا بودن استانداردهای بین‌المللی، ست کامل شیرها و قیمت مقرون به صرفه سهم بازار را برای خرید این محصول افزایش داده است. همچنین مناسب بودن قیمت شیرآلات بهداشتی تپس برای انواع قشرهای جامعه، شرایط خرید آسان را فراهم کرده است.
ست کامل مدل نگین مانند شیر ظرفشویی، شیر حمام، شیر دستشویی، شیر روشویی و شیر سینک در رنگ کروم برای خرید مشتری به بازار عرضه می‌شود. این مدل از شیرآلات اهرمی تپس با قیمت مناسب، طرفداران خود را نه تنها در ایران بلکه در بازارهای خارجی نیز دارد.

شیرآلات تپس مدل فلورا

ست کامل شیرآلات مدل فلورا با داشتن گارانتی، تنوع رنگ، کیفیت بالا، قیمت مناسب و نصب راحت یکی دیگر از بهترین مدل شیرآلات بهداشتی تپس برای خرید است. این ست کامل شامل شیر حمام، شیر توالت، شیرروشویی و شیر سینک است.

شما می‌توانید این ست کامل آبکاری شده با مس، کروم و نیکل را در رنگ‌های سفید طلایی، کروم و طلایی به سبد خرید خود اضافه کنید. شیرآلات اهرمی تپس با قیمت مناسب برای رفع نیاز بازار داخلی و همچنین در نظر گرفتن توان خرید مردم، تلاش خود را برای تولید محصولات زیبا و خاص به کار گرفته است.
این مدل شیرآلات بهداشتی با توجه به استانداردهای ملی و مدرن دنیا سعی در تولید محصولات زیبا و با کیفیت در قیمت‌های متنوع و مناسب دارد.

شیرآلات تپس مدل لئوس طلایی

ست شیرآلات تپس مدل لئوس طلایی

مدل لئوس از آن دسته طراحی هارا دارد که اگر آن را ببینید ممکن است یک ست کامل از این مدل شیر را در خانه خود داشته باشید، طراحی و استایل شیک این مدل خود را برازنده خانه های زیبا میداند، نکته جالب راجع به این مدل این است که با وجود طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، آبکاری خوب با میکرون بالا، مدل لئوس از قیمت بسیار خوبی هم در میان سبد محصولات شرکت تپس برخوردار است و نسبت به تمام تعاریفی که راجع به آن داشتیم حتی بسیار مناسب نیز است.

شما میتونید تصویر ست کامل شیرآلات لئوس را از لینک زیر مشاهده کنید:

قیمت و خرید: ست شیرآلات لئوس طلایی تپس

شیرآلات تپس مدل الماس

در آشپزخانه و خانه خود از طرح های در طبف رنگی طلایی و اغلب براق استفاده کردید؟ قطعا مدل الماس طلایی تپس میتواند برای خانه و آشپزخانه شما جذاب و مناسب باشد. در میان شرکت های شیرآلات کمتر استایل این شکلی را در طراحی شیرآلات میبینید.

قیمت و خرید: ست شیرآلات تپس مدل الماس

منبع

آگهی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    من یک سال پیش شیرالات تپس خریدم
    اصلا راضی نیستم با اینکه بشدت مراقبت کردم . اکثرا دچار تغییر رنگ میشن. و شیر حمامش الان خرابه
    هرچقدرم با شرکت برای دریافت خدمات پس از فروش تماس میگیریم کسی پاسخگو نیست حتی جوابگوی تلفن نیستن چه رسد به مابقی داستان خدمات پس از فروش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    لطفا بیخودی تبلیغ این شرکتها رو نکنین. ماهم گول همین سایتهای الکی نویس رو خوردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا