کلمه کلیدی همیشه سبز چیست؟
اگر به هر نوعی درگیر محتوا نویسی یا بازریابی دیجیتال باشید و یا در زمینه سئو فعالیت هایی داشته باشید به احتمال زیاد جمله کلمه کلیدی همیشه سبز یا محتوای همیشه سبز برایتان آشنا به نظر میاید و به گوشتان خورده است. محتوای همیشه سبز محتواییست که سایت شما همیشه باید آن را داشته باشد.
یک تعریف از محتوای همیشه سبز
به محتواهایی که برای همیشه برای خوانندگان آن تازه میمانند را محتوای همیشه سبز می نمامند.اگر در مورد یک کلمه کلیدی همیشه سبز محتوایی بنویسید محتوای شما در هرزمانی تازه می باشد.
چرا همیشه سبز می نامند؟
این کلمه بر گرفته از درختان همیشه سبز می باشد که بر خلاف سایر درختان در تمام فصول برگ های آن ها سبز می باشد و برگ های خود را از دست نمیدهند. محتواهایی هم که با کلمات کلیدی همیشه سبز نوشته میوشوند همیشه تازه می باشند.
شاید با خود فکر کنید که تمام محتواهایی که منتشر میشوند به صورت آنلاین و پایدار می باشند و از بین نمیرود اما اینجا منظور اهمیت داشتن محتوا می باشد. یعنی از اهمیت آنها در طول زمان کاسته نمیشود. میزان جستجو کلمه کلیدی همیشه سبز به صورت مداوم خواهد بود و برای یک دوره زمانی کوتاه مدت نمیباشد.
چه محتواهایی سبز نیستند
برا آنکه بهتر و بیشتر پی ببرید که کلمه کلیدی همیشه سبز چیست در اینجا چند نمونه از محتواهایی که همیشه سبز نیستند را مثال میزنیم:
- مقالات خبری
- آمارها و گزارشاتی که تغییر میکنند
- مقالات مربوط به لباس و مد
- مقالات مربوط به موضوعات فصلی خاص
خب همانطور که مشاهده میکنید تمامی این مواردی که گفتیم به نوعی دارای تارخ انقضاء می باشند و با گذشت زمان اهمیت خود را از دست میدهند مثلا کلمه کلیدی اخبار برجام، در یک زمان خاص جستجو زیادی میشود و این کلمه کلیدی چگالی بالایی را دریافت میکند اما بعد از گذشت زمان دیگر جستجویی در این مورد صورت نمیگیرد.
اما کلمه کلیدی همیشه سبز مثلا همین مقاله ای که دارید میخوانید همیشه تازه است و در زمان های مختلف اهمیت ثابتی دارد.
نمونه موضوعات کلمات کلیدی همیشه سبز
چند مثال را بیان میکنیم که اگر کلمات کلیدی با موضوعات زیر را انتخاب کنید و در مورد آنها محتوایی بنویسید به محتوای شما محتوای همیشه سبز میگویند.
- شعر و ادبیات
- غذا و آشپزی
- امور مالیو کسب درآمد
- کاهش وزن و رژیم
- معرفی مشاغل
- مقالات آموزشی
- گل و گیاه
- معرفی محصول یا خدمات
- معرفی مشاهیر و بزرگان
- ترفندها
البته توجه داشته باشید که بسیار مهم است که به موضوعات همیشه سبز مرتبط با کسب و کار خودتان بپردازید. مثلا اگر در کار فروش گل و گیاه می باشید اگر یک پست با عنوان نکاتی در مورد رشد سریع سانسوریا استفاده کنید هم یک کلمه کلیدی همیشه سبز به کار بردید هم اینکه مقاله ای مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کردید.
ترکیب محبوب سئو: تحقیق خوب کلمات کلیدی و محتوای همیشه سبز
محتوای همیشه سبز برای سئو سایت شما بسیار ارزشمند می باشد. اما حال اگر، کلمه کلیدی این محتوا، همیشه سبز به درستی انتخاب نشده باشد فایده ای برای سایت شما ندارد چون بازدیدی درستی نمیشود. برای انتخاب درست کلمات کلیدی حتما قبل از آن باید تحقیق کلمات کلیدی صورت بگیرد تا کلماتی که بیشترین میزان جستجو را دارند انتخاب گردند.
سخن پایانی
نوشتن محتوای همیشه سبز با انتخاب کلمه کلیدی همیشه سبز به همراه تحقیق درست کلمات کلیدی بر اساس میزان جستجو مرتبط با موضوع سایت شما میتوان بسیار در سئو سایت شما موثر باشد. البته نکات بسیار دیگری هم جهت بهینه شدن سایت برا موتورهای جستجو باید رعایت شود مانند لینک دهی داخلی درست این محتوا ها به سایر بخش های سایت شما، ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ فراگستر همیشه آمادگی آن را داریم تا به شما مشاوره رایگان بدهیم.