مقدمه
در مطلب قبلی در مورد کلمه کلیدی اطلاعاتی توضیح دادیم و بیان کردیم که این کلمات کلیدی در مرحله اول قیف بازاریابی قرار میگیرند.
و در این مقاله قصد داریم تا بیان کنیم کلمه کلیدی معاملاتی چیست؟ در مورد اهمیت آن در وب سایت ها مخصوصا سایت هایی که کالا و خدمات ارائه میدهند و همچنین راهکارهایی جهت کسب جایگاه های بهترکلمه کلیدی تجاری یا معاملاتی در موتورهای جستجو را ذکر کنیم. پس با ما همراه باشید، درپایان هم خوشحال میشویم تا با نظرات خود ما را درجهت هرچه بهتر شدن این مقالات یاری فرمایید.
اهمیت کلمه کلیدی معاملاتی در سایت های تجاری
میزان بازدهی و سود یک وبسایت تجاری ارتباط مستقیمی با جایگاه کلمات کلیدی معاملاتی آن سایت در موتور های جستجو دارد هر چه این کلمات رتبه های بهتری داشته باشند میزان بازدید در نتیجه خرید از این وبسایت ها توسط کاربران بیشتر خواهد بود.
از آنجایی که کلمه کلیدی معاملاتی ارتباط مستقیم با سود و زیان یک کسب و کار تجاری در محیط آنلاین دارد رقابت هم در این نوع کلمات کلیدی بسیار بیشتر و پر هزینه تر می باشد.
و اگر به صورت هوشمندانه و تخصصی فعالیت نمایید مشاهده میکنید که نه تنها هزینه های زیادی برای رشد کلمات کلیدی خود پرداخت نمودید بلکه آن جایگاه مناسب هم دریافت ننموده اید و منجر به ضرر شما گشته است.
نکاتی که در کلمات کلیدی معاملاتی باید رعایت شوند
جهت فعالیت بر روی کلمات کلیدی تجاری یا معاملاتی نکات پایه ای وجود دارند که از همان ابتدا باید رعایت شوند در غیر این صورت عملا فعالیت شما در این نوع کلمات بی نتیجه خواهد بود. البته در این مقاله به صورت کلی برخی از نکات را بیان میکنیم و در آموزش های تکمیلی به تمامی عوامل و جزئیات و روش های آن می پردازیم
تحقیق اصولی کلمات کلیدی
تحقیق کلمه کلیدی اولین و مهمترین مرحله برای اینکه بخواهید کلمه کلیدی معاملاتی خود را در جایگاه های بالای موتورهای جستجو به نمایش بگذارید می باشد. کلمات کلیدی شما باید هدفمند و مطالبق با میزان جستجوی کاربران باشد.
نکته بعدی سعی کنید از کلمات کلیدی دقیق و کاملتری استفاده نمایید. همچنین شما باید بر روی کلمات کلیدی مترادف و مشابه هم فعالیت نمایید. بطور مثال کلمه کلیدی خرید گوشی سامسونگ اس 20 بعنوان یک کلمه کلیدی در نظر گرفته خواهد شد و مشخصات گوشی سامسونگ اس 20 بعنوان کلمه کلیدی مترادف که معمولا کلمه کلیدی اطلاعاتی می باشد بکار گرفته میشود.
استراتژی محتوا
بعد از آنکه کلمات کلیدی خود را مشخص کردید و یک نقشه را از کلمات کلیدی معین نمودید اکنون نوبت به تدوین استراتژی محتوا می باشد که باید منطبق با کلمات کلیدی شما باشد.
فراموش نکنید محتوا همیشه پاشاه هست، پس در تهیه محتوای با کیفیت و طبق استراتژی تدوین شده بسیار دقت بورزید.
سئو داخلی مناسب
در مورد سئو داخلی به طور مفصل در مقاله ای جدا توضیحات کاملی میدهیم و در اینجا فقط به اهمیت انجام فرایند های سئو داخلی سایت ذکر میکنیم مانند رعایت تگ های متا توضیحات و عنوان، لینک دهی داخلی، نقشه سایت، رعایت استانداردهای گوگل در بارگزاری محتواهای تصویری، استفاده از ویدئو، تعامل با کاربران و سایر موارد که همگی دارای اهمیت بسیاری می باشند.
نمونه کلمه کلیدی معاملاتی
کلمات کلیدی معاملاتی معمولا با کلمات زیر شروع میشوند.
- قیمت
- قیمت لحظه ای
- قیمت عمده
- نمودار قیمت
- خرید
- فروش
- ارزان
کلمه کلیدی معاملاتی، جلب اطمینان مشتری و خرید
جلب اطمینان کاربران در خرید یکی از عوامل تاثیر گذار در منجر شدن مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل سایت شما می باشد. هرچند قیمت مناسبی در سایت خود قرار دهید و بصورت هوشمندانه ای کاربران خود را با استفاده از کلمه کلیدی معاملاتی به سایت خود جذب کنید تا نتوانید اطمینان مشتری را جلب کنید منجر به خرید نخواهد شد.
جهت کسب اطمینان مشتری میتوانید از سامانه نماد الکترونیک استفاده نمایید. همچنین دقت نمایید راه های ارتباطی شما در سایت مانند شماره تماس ایمیل و سایر شبکه های اجتماعی در دسترس مشتری باشد. و همچنین ساخت صفحاتی مانند قوانین و مقررات وبسایت و سوالات متداول هم میتواند به جلب اطمینان کاربران کمک کند.
سخن پایانی
کلمه کلیدی معاملاتی جزء دشوارترین کلمات کلیدی می باشد در هر حوزه و تخصصی و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فعالیت در فضای مجازی فعالیت در این نوع کلمات نیاز به دانش و تخصص زیادی دارد. در صورتی که این تخصص نباشد نه تنها هزینه های بیشتر میشود بلکه نتایج یا ماندگار نیستند و یا اصلا مناسب نخواهند بود.
به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید بر روی کلمه کلیدی معاملاتی خاصی بر روی سایت خود فعالیت نمایید حتما به یک تیم مجرب و یا آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص و با رزومه خوب بسپارید تا در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی بکنید و مناسبترین نتایج را دریافت نمایید.