خدمات خودرو

یدک کشی خودرو در تهران

یدک کشی خودرو در تهران

از کار افتادن خودرو در هر شرایطی ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد و به همین دلیل، یدک کش می‌تواند ضرورت خود را در این لحظه به شما نشان دهد. انواع یدک کش خودرو باعث می شود هر چه سریعتر مشکل شما حل شده و خودروی شما را به نزدیکترین تعمیرگاه می رساند. شناخت انواع دستگاه یدک کش صددرصد این امکان را  به وجود می آوزد تا در زمانی که خودروی شما به هر دلیلی دچار آسیب و خرابی می شود بدون استرس و نگرانی خودرو و یا هر وسیله نقلیه دیگر را بتوان به تعمیرگاهی مناسب و معتبر برسانید که در این میان، یدک کش تهران خدمات قابل قبولی را با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می دهد.

یدک کشی خودرو در تهران1

انواع دستگاه یدک کش 

1.    دستگاه یدک کش flatbed

دستگاه یدک کش flatbed جزء پرطرفدارترین و البته کاربردی ترین انواع گوناگون دستگاه حمل خودرو به شمار می‌آید که شما عمدتا در بخش پشتی دستگاه یدکش یک سطح تخت که البته به صورت شیب دار هیدرولیکی است را برای بالا و پایین آوردن هرچه آسان تر انواع وسیله نقلیه در نظر بگیرید. راحتی، رفاه و سرعت عمل بالای دستگاه یدک کش flatbed باعث شده است که بسیاری از وسایل نقلیه به راحتی جابجا و برای انتقال خودرو هر چه سریعتر اقدام شود که یدک کش تهران از این نوع یدک کش برای راحتی هرچه بهتر و مهمتر از همه سرعت عمل بالاتر استفاده می کند. علاوه بر وسایل نقلیه شما انواع قایق را می‌توانید برای حمل و نقل آسان مدنظر داشته باشید. بدون هیچ اغراقی استفاده از یدک کش می‌تواند معقولانه ترین و مقرون به صرفه ترین کاری باشد که شما برای جابجایی وسایل نقلیه خود از آن استفاده می‌کنید.

2.    دستگاه یدک کش integrated

اما دستگاه یدک کش integrated یکی دیگر از انواع یدک کش محسوب می شود  که شما می توانید در یدک کش تهران برای جابجایی وسایل خاص نقلیه مانند انواع کامیون، اتوبوس و خودروهای سنگین  دیگر مورد استفاده و کاربرد قرار دهید. به این علت که نوع بازو و محورهایی که در یدک کش به کار می رود می‌تواند از عهده جابجایی وسایل نقلیه سنگین به راحتی بر بیاید و مهمتر از همه انتقال و جابجایی این وسایل نقلیه را بسیار آسان به نمایش بگذارد. معمولا خرابی کامیون و بسیاری از خودروهای سنگین در جاده نیز یک امر طبیعی شناخته می شود که برای جابجایی آن استفاده از یدک‌کش به صورت تخصصی یک نکته کلید و به صرفه محسوب می شود.

آگهی

3. دستگاه یدک کش hook

متاسفانه در قدیم الایام به واسطه استفاده از یدک کش زنجیری برای جابجایی انواع خودرو آسیب بسیار بالایی به خودرو در زمان حمل و نقل وارد می‌شد که  امروزه با استفاده از دستگاه یدک کش hook می‌توانید از آسیب به خودرو تا حدودی جلوگیری به عمل آورید. البته این نوع دستگاه یدک کش را معمولا برای یدک کشی انواع وسایل نقلیه از کار افتاده مورد استفاده قرار میدهند. پس شما از یدک کش تهران حتی برای جابجایی و حمل و نقل خودروهای تصادفی و از کار افتاده نیز میتوانید استفاده کیند؛ چرا که این یدک کشی مزایا و قابلیت های بسیاری را برای شما با به وجود می آورد، تا قادر باشید از امکانات عالی و به صرفه برای جلوگیری از اتلاف وقت خود بهره مند شوید.

دستگاه یدک کش hook

4.    دستگاه یدک کش wheel lift

دستگاه یدک کش wheel lift همانند یدک کش hook امکانات مشابهی دارد اما یک تفاوت بارز به خاطر وجود میله فلزی بلندی که به عنوان جایگزینی زنجیره استفاده می شود این قدرت را دارد که دو چرخ جلوی وسیله نقلیه را به راحتی به دست گرفته و به واسطه بالابر هیدرولیکی وسیله نقلیه را را جابجا کند.  نکته مهم و ویژگی عالی دیگر یدک کش wheel lift جلوگیری از از آسیب به سپر خودرو است که یدک کش تهران از این دستگاه نیز برای حمل و نقل و جابجایی خودروها و وسایل نقلیه ارزان و آسیب دیده استفاده می کند. قیمت پایین و به صرفه این یدک کش میتواند گزینه مقرون به صرفه ای محسوب شود.

کاربرد یدک کش تهران

انواع مختلف یدک کش در این مقاله به آن اشاره شد تا شما برای جابجایی انواع خودرو های تصادفی و آسیب دیده خود در جاده نگران خاصی نداشته باشید. یدک کش های زنجیری، کامیونی و بلند کننده چرخ هر کدام ویژگی های خاصی را به نمایش میگذارد که این امر باعث می شود تا شما قادر باشید به نحو احسن از خدمات یدک کش تهران به صورت مطمئن استفاده کنید. کیفیت و ایمنی بالای انواع یدک کش مهم ترین ویژگی و مزیتی است که برای استفاده از آن مد نظر افراد قرار می‌گیرد. 

شما برای جابجایی خودروهای تصادفی و یا خودروهای مسابقه‌ای از انواع یدکش در تهران قادر به استفاده هستید. البته برای جابجایی تعویض پلاک خودرو نیز یدک کش کارایی قابل توجهی از خود به نمایش میگذارد. اما در هر صورت شما برای منتقل کردن وسیله نقلیه به مرکز بیمه بر روی بد کشی تهران باید حساب کنید و به نحو احسن از خدمات یدک کشی در تهران استفاده کنید.

کاربرد یدک کش تهران

کلام آخر

یدک کش تهران این افتخار را دارد که برای جابجایی انواع خودرو جهت تعویض پلاک، منتقل کردن به مرکز بیمه و همچنین جابجایی خودروهای تصادفی، مسابقه‌ای و آسیب‌دیده خدمات قابل توجهی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد؛ چرا که خرابی و آسیب خودرو به هر دلیلی در جاده می تواند یک امر طبیعی محسوب شود که این امر باعث شده است تا شما با ایمنی و امنیت کامل خودرو خود رو به نزدیک ترین و معتبرترین تعمیرگاه برسانید.انواع مختلف دستگاه یدک کش مانند:

  • دستگاه یدک کش wheel lift
  • دستگاه یدک کش hook
  • دستگاه یدک کش integrated
  • دستگاه یدک کش flatbed

هرکدام با کاربرد و ویژگی های خاص خود می تواند خدمات قابل قبول و به صرفه ای را برای به نمایش بگذارد. یدک کشی برای انواع وسایل نقلیه کاملا کارکردی متفاوت را ارائه می دهد که در یدک کشی خودروهای سبک، سنگین و انواع وسایل دیگر مانند قایق شما باید دستگاه های مختلف را با کارایی متفاوت مدنظر داشته باشید که یدک کشی در تهران به این موضوع دقت بسیاری دارد.

آگهی

یدک کش آنلاین ، یدک کش نیسان ، یدک کش شرق تهران ، یدک کش ماشین سنگین

منبع:

یدک کش تهران

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا