کسب و کار خدماتینظافت،ساختمان

شستن موکت در محل با دستگاه

 

شستشو موکت و انواع فرش یکی از رایج ترین کارهایی است که اغلب افراد به سراغ آن می روند. بنابراین برای حفظ کیفیت موکت و استفاده از بهترین مواد باید به سراغ قالیشویی و مجموعه حرفه ای بروید. چرا که لازم است از مواد شوینده مخصوص برای موکت شویی استفاده شود. می توانید در این شرکت خدماتی از خدمات شستن موکت در محل بهره مند شوید.

شستشو موکت در محل

یکی از سخت ترین کارها، شستن فرش و موکت و جابجا کردن آن می باشد. به همین دلیل افراد انجام دادن آن را به تعویق می اندازند. پس بهتر است که شستشو موکت را در محل مورد نظر تجربه کنید. پس انواع موکت های چسبیده به زمین را بدون نیاز به جابجایی می توانید بشویید.

آگهی

در این زمان باید به سراغ بهترین تیم حرفه ای بروید تا بتوانید شاهد یک نتیجه رضایت بخش باشید. این تیم در محل مورد نظر، در سریع ترین زمان با دستگاه های پیشرفته، شستن موکت در محل را برای شما انجام می دهد. این خدمات در هر کجا که باشید، برای شما انجام خواهد شد.

پس می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن ها در سریع ترین زمان بهره مند شوید. خدمات شستشو موکت در محل به وسلیه دستگاه های جدید و به روز و با مواد شوینده مخصوص صورت می گیرد. پس می توانید با خیالی آسوده موکت خود را برای تمیز شدن و حفظ کیفیت به این تیم واگذار نمایید.

این تجهیزات و دستگاه ها پیشرفته و قابل جایجایی هستند. به همین دلیل است که می توان به راحتی خدمات شستشو در محل را ارائه داد. این تیم در حفظ یک موکت سالم، تمیز و مرتب به شما عزیزان کمک می کند و می توانند طول عمر موکت شما را تضمین کنند.

شستشو موکت در محل

قیمت شستشوی موکت در منزل

مهمترین شاخصه در زمان اقدام برای شستن موکت در محل مورد نظر بدون شک قیمت است که در ابتدا فکر شما را به خود مشغول می کند. بنابراین بهتر است بدانید که این قیمت با توجه به عوامل مهمی تعیین می گردد. این عوامل شامل نوع موکت، میزان کثیفی و لکه های موجود، نوع لکه و آلودگی ها، سختی پاک شدن لکه ها، اندازه و متراژ موکت، محل مورد نظر، روش شستشو، نوع مواد شوینده قابل استفاده و … وابسته است.

پس تمامی این موارد بعد از بازرسی موکت شما در محل می توانند قیمت نهایی را برای شما عزیزان تعیین کنند. به این منظور مراحل مهمی برای شستشو به کار برده می شود که این تیم تمامی آن ها را به صورت اصولی و پیشرفته انجام می دهد.

آگهی

برای اطلاع از قیمت روز و دقیق تر، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. آن ها به شما در داشتن یک نتیجه رضایت بخش کمک می کنند. با توجه به تمامی موارد ذکر شده به روی قیمت  این محصول، باز هم بهتر است بدانید که این تیم به صورت تضمین شده شستشو را در کیفیت بالا برای شما انجام می دهد.

همچنین در عین حال، در مقابل یک هزینه عالی، قیمت به صرفه و اقتصادی را برای شما در نظر می گیرد. پس می توانید با خیال آسوده به ما اعتماد کرده و شستن موکت در محل را با تیم حرفه ای ما تجربه کنید. این تیم بدون شک کامل ترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

شستشوی موکت در منزل با دستگاه

بهتر است بدانید که شستن موکت در محل شما با توجه به مراحل خاصی انجام می گیرد. بنابراین این مراحل شامل موارد ذکر شده در زیر است که کمک می کند تا موکت شما در بهترین شکل ممکن شسته شود. پس می توانید این مراحل را به صورت زیر دسته بندی کرد:

1. بازدید از موکت و جاروکشیدن آن در مرحله اول صورت می گیرد. پس کارشناسان باید موکت را بازدید و بررسی کنند تا ببینند که چه خدماتی برای شستشو باید اعمال شود.

2. لکه گیری و آماده سازی موکت برای شستن موکت در محل در مرحله دوم محسوب می شود. پس بهتر است که بعد از آن که پاکسازی صورت گرفت و زباله ها کاملا جمع شد، لکه گیری به وسیله مواد شوینده مخصوص صورت بگیرد. زمان لکه گیری و مواد به کار برده شده با توجه به نوع لکه و کثیفی متفاوت است.

3. در نهایت شستشو کامل موکت به وسیله دستگاه های مخصوص و پیشرفته صورت می گیرد. این دستگاه ها قابل جابجایی و آورده شدن به محل مورد نظر هستند. البته لازم است بدانید که شستن موکت در محل به وسیله دستگاه نیز باز خود دارای مراحل اصولی می باشد.

4. برای آوردن دستگاه و استفاده از آن، لازم است که شستشو، لکه گیری، خشک کردن موکت و آبگیری و مکش مایعات و خشک کردن نهایی نیز به صورت کامل انجام شود.

شستشوی موکت در منزل با دستگاه

در چه مواردی نیاز به شستشوی موکت در محل است

از آنجایی که موکت ها به راحتی قابل حمل شدن هستند، پس شستشو آن ها در زمان های خاصی نیاز به مراجعه تیم شستشو به محل می باشد. این تنها به زمانی اختصاص پیدا می کند که موکت های شما چسبیده و قادر به کنده شدن نباشد.

بنابراین می توانید در این زمان برای درخواست خدمات شستشو در محل اقدام کنید. پس تیم حرفه ای ما در سریع  ترین زمان برای بررسی و مراحل ذکر شده به محل مورد نظر شما مراجعه می کنند. در این زمان  است که هزینه و قیمت نهایی نیز برآورد شده و به شما اطلاع رسانی می گردد.

می توانید برای اطلاع بیشتر از جزئیات به شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. شستن موکت های چسبیده کار سختی می باشد که باعث می شود با کندن موکت ضخامت و پرزهای آن از بین برود و در نتیجه طول عمر آن کم می گردد.

کلام آخر

برای آنکه بتوانید برای شستن موکت در محل اقدام کنید، باید در نظر بگیرید که آیا شما در اولویت کسانی که می توانند موکت خود را در محل شستشو دهند قرار دارند یا خیر. در این زمان می توانید عالی ترین خدمات را برای شستشو دریافت کنید و به نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنید.

منبع:

شستن موکت در محل با دستگاه

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا