فروشگاه آنلاینکسب و کار اینترنتی

راه اندازی TV BOX شیائومی

شیائومی از دسته برندهایی است که مدتی است به دلیل طراحی هوشمند انواع تجهیزات در میان هر محصولی توانسته مورد توجه همه قرار بگیرد. یکی از تولیدات این برند، دستگاه تی وی باکس شیائومی است که امروزه در یک ابعاد کوچک توانسته همه چشم ها را به سمت خود جذب کند. چیزی که باید در رابطه با این محصول بدانیم، راه اندازی TV BOX شیائومی است که به چه صورت انجام می شود. با ما در سایت آسیاتل همراه باشید.

تی وی باکس شیائومی چیست؟

شیائومی از دسته برندهایی است که تلاش می کند تا در بین هر محصولی یک تولید هوشمند از آن را داشته باشد که خاص و منحصر به فرد باشد. در اصل چیزی که قرار است که با آن آشنا شویم، و مدتی است طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، دستگاه تی وی باکس شیائومی است.

که به آن اندروید باکس نیز گفته می شود. در واقع این اندروید باکس طراحی شبیه به یک باکس کوچک دارد که برای تلویزیون ها طراحی شده است. و به دلیل کم جا بودن به راحتی می توان آن را با خود به همه جا حمل کرد. در واقع تی وی باکس شیائومی یک جعبه جادویی است که قابلیت های منحصر به فردی را به تلویزیون ها اضافه می کند. شیائومی تا به حال توانسته نسخه های زیادی از تی وی باکس را به بازار عرضه کند. که کارایی جذابی را منتشر می کنند.

آگهی

در واقع وظیفه اصلی که تی وی باکس انجام می دهد، همانطور که از نام آن پیداست، یک رابط بین تلویزیون و تلفن های هوشند است. این محصول به زبان های مختلفی عرضه شده است که به راحتی می توانید به وسیله یک ریموت از آن استفاده کنید. این جعبه جادویی کوچک از یک حافظه رم بالای ۲ گیگابایت برخوردار است که می تواند محتواهای ویدیویی زیادی را در انواع سایت های چینی ارائه دهد. در واقع این دستگاه دارای هوش مصنوعی است که می تواند بهترین اطلاعات راعرضه کند. دیگر وقت آن رسیده است که با راه اندازی TV BOX شیائومی آشنا شویم تا بدانیم که چطور می توان از قابلیت های فوق العاده آن بهره مند شد. این دستگاه همچنین می تواند از تکنولوژی تصاویر HDR نیز پشتیبانی کند.

روش راه اندازی TV BOX شیائومی

مرحله یک:

وقتی که گفته می شود تی وی باکس شیائومی دارای عملکرد فوق العاده است. پس دیگر کسی باقی نمی ماند که دوست نداشته باشد با این دستگاه آشنا شود. به این ترتیب بهتر است هر چه زودتر بدون از دست دادن وقت با روش راه اندازی TV BOX شیائومی آشنا شویم. این مراحل به شرح زیر می باشد: قبل از هر چیزی باید تی وی باکس را به وسیله برق رابطی که برای آن قرار داده شده است، به تلویزیون متصل نمائید. نیازی نیست نگران صرف هزینه اضافی برای این کابل باشید. زیرا درون باکس این محصول قرار داده شده و شیائومی فکر همه جا را کرده است.

به این صورت یک سر سیم به دستگاه و سر دیگرش به پریز متصل خواهد شد. برای اتصال آن به هر تلویزیونی که دارید، ابتدا یک HDMI نیاز است تا بتوان این عملمکرد را ادامه داد. پس این سیم از یک سمت به تی وی باکس و از سمت دیگر به تلویزیون متصب می شود. لازم به ذکر است که از قرار دادن باتری درون تی وی باکس خود غافل نشوید.

مرحله دو:

بعد از آنکه تمام مراحل ذکر شده را پشت سر گذاشتید، به روی تی وی باکس شما باید یک چراغ ال ای دی روشن شود. زمانی که چراغ روشن شد، نشانه این است که دستگاه شما آماده فعالیت می باشد. سپس می توانید با یک راهنمای انیمیشنی شکل طراحی شده، در ابتدای کار که توسط دستگاه برای شما پخش می شود، آشنا شوید. سپس می توانید در این فیلم آموزشی از نحوه اتصال به اینترنت و تغییر زبان آگاه شوید. پس بعد از انجام این کارها دیگر وقت آن رسیده که وارد مرحله بعد شوید.

مرحله سه:

در این مرحله باید وارد حساب کاربری گوگل خود شوید که به روی تلویزیون به نمایش گذاشته می شود. پس باید کد دریافت شده را در گوشی یا کامپیوتر وارد کرده و حساب را تایید کنید. سپس راه اندازی TV BOX شیائومی به تلویزیون به صورت ایده آلی انجام شده است. در این مرحله می توانید وارد صفحه اصلی شوید و به مشاهده پخش فیلم و موسیقی، بازی و هر فایل دلخواه خود برسید. به این ترتیب می توانید بدون هیچ محدودیتی از این دستگاه استفاده کنید. و فیلم و سریال های مورد علاقه خود را در هر ساعت و زمانی مشاهده کنید. برای این کار به راحتی می توانید به نصب برنامه های مورد علاقه خود در تی وی باکس به وسیله گوگل پلی و یا کپی کردن فایل اصلی آن ها در دانگل USB بپردازید. سپس فایل به راحتی باز و نصب می شود.

مرحله چهار:

در نهایت بهتر است بدانید که ریموتی که برای این تی وی باکس توسط شیائومی طراحی شده است. به وسیله بلوتوث با دستگاه مرتبط شده است. پس تا حداکثر فاصله ۱۰ متری می توانید از آن استفاده کنید. همچنین اگر تمام مراحل ذکر شده را به طرز ایده آل و دقیق پشت سر بگذارید. و دستگاه خود را به درستی به وای فای متصل کنید، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. بنابراین شما می توانید به راحتی از تی وی باکس خود بهترین استفاده را داشته باشید. از آن لذت ببرید و وقت و زمان زیادی را با دوستان خود بگذرانید.

آگهی

مرحله پنج:

لازم است بدانید که برای استفاده از تی وی باکس و راه اندازی TV BOX شیائومی تنها لازم نیست که یک تلویزیون هوشمند داشته باشید. و به راحتی می توانید در هر تلویزینی از این دستگاه عجیب و غریب و پرطرفدار استفاده کنید. تی وی باکس از زمان عرضه توانسته قابلیت های زیادی را بدون محدودیت در اختیار افراد قرار دهد.

سخن پایانی

برای آنکه بتوانید به یک عملکرد عالی در راه اندازی TV BOX شیائومی دست پیدا کنید، باید بتوانید که تمام مراحل ذکر شده را به درستی پشت سر بگذارید. تنها به این صورت می توانید بدون مشکل از این دستگاه هوشمند و دارای هوش مصنوعی استفاده کنید.

آسیاتل

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا