سرویس و تعمیرات

پوکو اف تری شیائومی

پوکو اف تری شیائومی چیست؟

پوکو اف تری شیائومی جزو یکی از موفق ترین و بهترین تولیدات برند شیائومی به حساب می آید. برند شیائومی جزو برند های بسیار معتبر در سطح جهان محسوب می شود

که به تولید تلفن‌های همراه هوشمند پیشرفته می پردازد و روز به روز تلفن های جدید و پیشرفته تری را به بازار تکنولوژی ارائه می‌ کند.

این برند با سرعت بسیار زیادی به سمت پیشرفت حرکت می کند و همواره در این امر موفق بوده است. این تلفن همراه جزو یکی از تولیدات خوب و موفق برند شیائومی به حساب می آید.

آگهی

برند پوکو

پوکو جزو یکی از برند های زیر مجموعه کمپانی شیائومی محسوب می‌شود

که در عین ارائه تلفن های همراه با کیفیت و پیشرفته، قیمت های مناسبی را ارائه می‌ کند و با قدرت در میان تلفن های همراه میان رده پیشتازی می‌ کند. و همچنین نسبت به برخی از مدل های دیگر موبایل شیائومی دچار خرابی کمتری می شود و در نتیجه نیاز کمتری به تعمیر موبایل شیائومی درنمایندگی تعمیر موبایل شیائومی دارد.

به طور کل تلفن های همراه پوکو طراحی و زیبایی ظاهری خاصی دارند و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها نیز از جذابیت بالایی برخوردار است.

نکته ای که مهم است و همه ی کارشناس ها به آن اذعان داشته اند، این است که گوشی های پوکو تا به امروز ضعف خاصی از خود نشان نداده اند و در تمام موارد جزو بهترین ها محسوب می شوند.

پوکو اف تری شیائومی جزو جدید ترین محصولات پوکو محسوب می شود که یک گوشی جذاب با پردازنده ای قوی و قدرتمند است.

با وجود این پردازنده ی قدرتمند و ویژگی های سخت افزاری جذاب، این تلفن همراه از قیمت کاملا مناسبی برخوردار می باشد و در مقایسه با گوشی های هم سطح خود قیمت بهتری دارد.

آگهی

یکی از مهم ترین ویژگی های این تلفن همراه این است که از اینترنت 5G پشتیبانی می کند

و اگر جزو افرادی هستید که علاقمند به دسترسی اینترنت نسل پنجم می باشید، خرید این تلفن همراه را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های poco f3:

مقاومت متوسط:

گوشی های پوکو اف تری شیائومی بدنه ای شیشه ای دارد. که این بدنه ی شیشه ای با گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

این تلفن همراه نیز دارای محافظ می باشد اما فریمی که روی بدنه ی پشتی آن وجود دارد از جنس پلاستیک است

که به ظاهر این پلاستیک مستحکم به نظر می رسد و با طراحی صیقلی که خورده مانند آلومینیوم می باشد.

اما به طور کل تلفن های همراهی که فریم قسمت پشت آن ها پلاستیکی است نسبت به تلفن های همراه آلومینیومی مقاومت کمی پایین تری دارند.

اما نکته ی مهم در مورد این تلفن همراه این است که مقاومت آن در برابر گرد و غبار و پاشش آب پایین است و ضد آب نیست.

گوریلا گلس های جلو و عقب گوشی محافظان خوبی برای آن به شمار می‌ آیند

اما فرم پلاستیکی و ضد آب بودن این تلفن همراه جزو معایبی محسوب می شود که باعث می شود این تلفن همراه را چندان مقاوم ندانیم.

طراحی و ساخت:

پوکو اف تری شیائومی دارای طراحی ظاهری بسیار خاص و جذابی می باشد.

ظاهر آن بزرگ بوده و وزن آن کمی سنگین و برابر با ۱۹۶ گرم است.

البته با ضخامت ۷.۸ میلی متری که دارد جزو نازک ترین و ظریف ترین تلفن های همراه موجود در بازار محسوب می‌ شود و همین امر باعث شده تا ظاهری زیبا و یونیک داشته باشد.

این تلفن همراه در رنگ مختلف آبی، نقره ای، سفید و مشکی طراحی شده است

که هر کدام از این رنگ ها زیبایی خاص خودشان را دارند و بسیار جذاب هستند شما می‌توانید طبق سلیقه ی خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دوربین:

دوربین مهم ترین رکن در امر خرید تلفن همراه محسوب می شود.

و دوربین در گوشی پوکو اف تری شیائومی در قسمت بالا و سمت چپ آن قرار دارد که شما یک ماژول دوربین را در این قسمت از تلفن همراه مشاهده می کنید که در این ماژول سه دوربین قرار دارد.

ماژول دوربین این گوشی کاملا تیره و برآمده می‌ باشد و روی این برآمدگی علاوه بر دوربین ها، فلش دوربین نیز قرار دارد.

این امر باعث می‌ شود که وقتی شما گوشی را روی سطح های مختلف قرار میدهی، دوربین دارای امنیت بالاتری باشد و دچار خط و خش و گرد و غبار خاصی نشود.

کیفیت دوربین این تلفن همراه ۴۸ مگاپیکسلی بوده که البته این ۴۸ مگاپیکسل مختص لنز واید آن می باشد.

لنز اولترا واید این تلفن همراه کیفیتی برابر با ۸ مگاپیکسل و لنز ماکروی آن نیز کیفیتی برابر با ۵ مگاپیکسل دارد.

در این دوربین علاوه بر قابلیت فلش HDR، قابلیت های دیگری از جمله ال ای دی و پانورما نیز وجود دارد.

دوربین فیلم برداری این گوشی نیز دارای لرزشگیر الکترونیکی در تصویر می باشد.

که این ویژگی باعث می‌ شود بتوانید با کیفیت بهتر و وضوح دقیق‌ تری فیلم های خود را به وسیله ی این تلفن همراه ثبت و ضبط کنید.

کیفیت دوربین سلفی این گوشی برابر با ۲۰ مگاپیکسل می باشد که کیفیت نسبتا بالایی به حساب می آید. به طور کل دوربین تلفن همراه پوکو اف تری شیائومی بسیار مناسب و بالا است.

همچنین بخوانید درباره: مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s

باتری:

باتری پوکو اف تری شیائومی از نوع لیتیوم پلیمری می باشد که غیر قابل تعویض است و باتری های لیتیوم پلیمری بسیار با کیفیت هستند و از طول عمر و دوام بالایی برخوردار می باشند. و نسبت به مدل های دیگر نیاز کمتری برای تعمیر موبایل شیائومی دارد.

ظرفیت این باتری برابر با ۴۵۲۰ میلی آمپر در ساعت است که این رقم نشان می‌ دهد این باتری از طول عمر و دوام بالایی برخوردار است و می‌ تواند طی مدت زمان طولانی شارژ را در خود نگه دارد.

شما می توانید تنها طی مدت زمان ۵۲ دقیقه، باتری این تلفن همراه را به صورت ۱۰۰ درصد شارژ بکنید. این سرعت بالا در شارژ نیز نشان دهنده ی قدرت و کیفیت بالای باتری این گوشی می باشد.

پوکو اف تری شیائومی

حافظه ی داخلی:

این گوشی با حافظه داخلی ۱۰۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است که شما می توانید طبق نیازی که دارید حافظه ی مد نظر خود را خریداری بکنید و برای تعمیرات آن نیز می توانید به نمایندگی #تعمیرات_شیائومی مراجعه نمایید.

به طور کل میزان حافظه ی داخلی تلفن همراه بالا بوده و قابلیت نصب نرم افزار ها و فایل ها و عکس و فیلم های متعدد را دارا می باشد.

 

#تعمیرات منبع

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا