سرویس و تعمیرات

علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی چیست؟

علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی چیست

برند هواوی جزو یکی از برند هایی می باشد که در چند سال اخیر به قدرتمند ترین تولید کنندگان تلفن‌ همراه تبدیل شده است و گوشی‌ های هوشمند با کیفیتی را تولید می کند. اما هر چقدر که یک تلفن همراه کیفیت بالایی داشته باشد، ممکن است که در اثر اتفاقات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکلاتی شود. ما قصد داریم که در این مقاله به علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی بپردازیم و می خواهیم بدانیم که ریشه ی این اتفاق در کجاست. و چه عواملی موجب بروز چنین مشکلی در این گوشی های با کیفیت می شوند.

چرا تلفن های همراه برند هواوی خاموش و روشن می شوند؟

یکی از مهم ترین دلایلی که می‌ توان آن را به علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی نسبت داد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.

وقتی گوشی هواوی شما ضربه ببیند سخت افزار آن آسیب دیده است و وقتی که این آسیب سخت افزاری جدی و بسیار مهلک باشد ممکن است که صفحه گوشی شما خاموش روشن شود.

آگهی

آسیب دیدن باتری و شارژ بیش از حد تلفن همراه:

یا در برخی از موارد باتری گوشی آسیب می بیند و این اتفاق نیز به خاموش روشن شدن مکرر تلفن همراه منجر خواهد شد.

وقتی که شما تلفن خود را برای طولانی مدت در شارژ می گذارید عملکرد سی پی یو و سخت‌افزار آن با مشکل مواجه می‌ شود

و این اتفاق نیز ممکن است که باعث بشود صفحه نمایش تلفن همراه شما مدام خاموش روشن شود. پس باید توجه داشته باشید

که حتی الامکان تلفن همراه خود را بیش از اندازه در شارژ قرار ندهید و وقتی که شارژ آن پر شد آن را از شارژ خارج کنید و فکر نکنید

که هر چقدر یک تلفن همراه برای مدت زمان طولانی تری در شارژ باشد باتری آن دیر تر خالی خواهد شد.

این طرز تفکر کاملا اشتباه می باشد و می تواند علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی باشد.

آگهی

شارژر فیک:

یکی دیگر از عواملی که مسبب خاموش روشن شدن گوشی هواوی می شود استفاده از شارژر فیک است.

وقتی که شارژر اورجینال تلفن همراه شما خراب یا گم شود مجبور می شوید که برای صرف هزینه ی کم تر از شارژر های فیک موجود در بازار استفاده بکنید.

شاید استفاده از شارژر های فیک یک مزیت داشته باشد و آن هم هزینه‌ ی کم تر است. اما هزاران دردسر برای شما و تلفن همراه شما می آفریند.

شارژر های فیک طول عمر پایینی دارند و بعد از مدت کوتاهی خراب خواهند شد. علاوه بر این آسیب های زیادی به تلفن همراه وارد می‌ کنند و باعث مشکلات سخت افزاری آن خواهند شد.

استفاده از شارژر فیک در طولانی مدت باعث کندی گوشی و خاموش روشن شدن آن می شود‌.

اپلیکیشن های مخرب:

نصب و استفاده از نرم افزار های غیر معتبر و ویروسی نیز می تواند به علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی نسبت داده شود.

برخی از نرم افزار هایی که در مارکت های معتبر موجود نیستند و در سایت های نا معتبر یافت می شوند، حاوی فایل های مخرب و ویروس های زیادی هستند

که نصب و استفاده از آن ها در تلفن همراه، می تواند جزو عوامل خاموش روشن شدن های ناگهانی جای بگیرد.

راه حل های رفع این مشکل:

بستن تمامی نرم افزار های موجود در پس زمینه:

تمامی برنامه هایی را که اخیراً باز کرده اید را ببندید و از پس زمینه پاک کنید. شاید شما از این برنامه ها در حال حاضر استفاده نمی‌ کنید ا

ما باز بودن آن ها در پس زمینه از نظر فنی به این معنا است که این برنامه ها در حالت آماده به کار قرار دارند و در حال اجرا می باشند.

وقتی که این اتفاق بیفتد عملکرد کلی سیستم تلفن شما تحت تاثیر قرار می گیرد و تلفن همراه شما زیر بار فشار زیادی قرار خواهد گرفت

و این اتفاق نیز می تواند علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی باشد. برای انجام این کار شما باید روی کلید برنامه های اخیر در قسمت صفحه اصلی ضربه بزنید

سپس روی نماد برنامه های فعال را لمس کنید و برای خروج از برنامه های منفرد در کنار برنامه ها ضربه بزنید. اگر مشاهده کردید که برنامه های زیادی در پس زمینه در حال اجرا هستند

می توانید با زدن ضربه روی دکمه ی پایان تمامی این برنامه ها را به یک باره پایان دهید. و در انتها نیز برای تایید عملکرد روی گزینه‌ی تایید ضربه بزنید.

ریست کردن تلفن همراه:

ریستارت کردن تلفن همراه می تواند مشکل خاموش روشن شدن ناگهانی گوشی هوآوی را برطرف کند و پایانی بر علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی باشد.

همان طور که می دانید ممکن است که در اثر عوامل مختلف فعالیت های تلفن همراه دچار مشکل شود و نیاز به یک ‌شُک داشته باشد.

این شُک از طریق ری استارت کردن انجام خواهد شد و می‌ تواند موجب راه اندازی مجدد تمامی نرم افزارها شود و روح تازه به تلفن همراه ببخشد.

برای این کار شما باید در ابتدا دکمه ی روشن خاموش یا همان دکمه ی پاور را برای چند ثانیه فشار دهید تا گزینه های منو به تماشا در بیایند.

با دیدن گزینه های منو شما باید گزینه پاور را انتخاب کنید و سپس روی گزینه اوکی ضربه بزنید بعد از ۳۰ ثانیه دکمه پاور را مجدداً فشار دهید

و نگه دارید تا دستگاه شما راه اندازی شود‌ بعد از این راه اندازی تلفن همراه شما بدون مشکل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی

سخن پایانی:

با رعایت نکات فوق و استفاده از راه حل های ذکر شده می توانید این مشکل را حل کنید. و موجب سلامت و افزایش طول عمر تلفن همراه خود بشوید.

استفاده از تلفن هوشمند در دنیای تکنولوژی امروز، امری مرسوم و مشهود است. پس قابل درک است که ایجاد مشکلات این چنینی برای تلفن همراه هر فرد، می تواند سخت و آزار دهنده باشد.

ما در نمایندگی تعمیرات هواوی در کنار شماییم تا این مشکلات را به آسانی با کمک هم حل کنیم و از بروز آن ها نیز جلوگیری داشته باشیم.

علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی را دانستید و اکنون می توانید بهتر از تلفن همراه خود مراقبت کنید.

 

 

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا