سرویس و تعمیرات

آموزش ری استارت کردن گوشی اچ تی سی

آشنایی با آموزش ری استارت کردن گوشی اچ تی سی

برند اچ تی سی یکی از تولید کنندگان بسیار معتبر در زمینه ی تلفن‌ همراه محسوب می‌ شود که از گذشته تا به امروز تلفن های همراه بسیار مناسب و با کیفیتی را تولید کرده است. امروز قصد داریم که در این مقاله به آموزش ری استارت کردن گوشی اچ تی سی بپردازیم.

همان طور که می دانید تمام تلفن های همراه به روش های مختلف ریستارت میشوند که این اقدام در گوشی اچ تی سی نیز روش خاص خودش را دارد.

به طور کل گوشی های تولید شده توسط برند اچ تی سی، نسبت به سایز برند ها منحصر به فرد تر هستند و ویژگی های استثنائی خاص خودشان را دارند.

آگهی

همین موضوع نیز این برند را به تافته ای جدا بافته و برندی بسیار موفق در امر تولید تلفن های همراه هوشمند تبدیل کرده است.

اتفاقات و اقدامات مختلفی ممکن است که شما را وادار به انجام این کار بکنند.

مثال:

برای مثال ویروسی شدن تلفن همراه، پر شدن حافظه، هنگ کردن های مداوم، متوقف شدن برنامه ها و نرم افزار ها و مشکلات این چنینی می‌ توانند جزو عواملی باشند که شما را وادار به ری استارت کردن می کند.

و در چنین شرایطی باید تلفن همراه خود را ریست کنید. ریست کردن اقدام مهمی می باشد که انجام آن ممکن است موجب حذف اطلاعات زیادی از تلفن همراه بشود و خسارت های جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

به همین علت قبل از این که آن را انجام دهید باید آگاهی کامل از آن داشته باشید و بدانید که چه اقداماتی را باید به انجام برسانید تا ریست کردن تلفن همراه شما به بهترین نحو انجام شود.

اگر شما از نحوه ی ری استارت کردن گوشی اچ تی سی آگاهی کامل ندارید و علاقه‌مند هستید که از این موضوع آگاه شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آگهی

مراحل مختلف ریستارت کردن تلفن همراه اچ تی سی:

تهیه ی بک آپ:

همان طور که می‌ دانید در ریست کردن تلفن همراه اطلاعات مختلف آن ممکن است که پاک بشود

در واقع اطلاعات و فایل هایی که در حافظه ی داخلی گوشی ذخیره شده‌ اند به طور کلی پاک خواهند شد.

پس شما باید از تمامی فایل ها و نرم افزار هایی که در حافظه ی داخلی تلفن همراه ذخیره سازی شده اند و از حافظه ی داخلی پشتیبانی می‌ کنند

یک بکاپ تهیه کنید تا در صورت ریست شدن تلفن همراهتان به اطلاعات قبلی دسترسی داشته باشید. و در این مورد دچار مشکل نشوید.

چون در بسیاری از موارد پیش می آید که افراد با ریست کردن تلفن همراه اطلاعات مهم و حیاتی را از دست می‌ دهند و دردسر های زیادی را متحمل می شوند.

برای جلوگیری از هر گونه از این دردسر ها می توانید به آسانی بکاپ مورد نیاز هر نرم افزار فایل را تهیه کنید.

پس فراموش نکنید که اولین مرحله و مهم ترین مرحله در امر ری استارت کردن گوشی اچ تی سی تهیه ی بکاپ می باشد. که هرگز نباید آن را دست کم گرفت و یا از آن غفلت کرد.

مراجعه به ستینگ:

در وهله ی دوم برای ری استارت کردن گوشی اچ تی سی باید به ستینگ بروید و مراحلی که می گویم را به ترتیب طی کنید. منوی تلفن همراه را باز کرده و سپس به setting بروید.

بعد از آن نیز باید گزینه ی Backup&Reset را انتخاب بکنید تا وارد مرحله ی اصلی و مهمی که مد نظر هست، بشوید.

بعد از این، باید گزینه ی Factory Data Reset را انتخاب کنید. در ترتیب موارد ذکر شده دقت و توجه لازم را داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید.

بررسی کارت حافظه:

بعد از طی کردن مراحلی که ذکر شد با هشداری مواجه خواهید شد. در این مرحله باید در صورت علاقمند بودن به حفظ و عدم پاک شدن محتوای کارت حافظه، تیک را از گزینه ی Erase SD card بردارید.

اما اگر می خواهید که کارت حافظه ی تلفن همراه شما نیز مانند حافظه ی داخلی آن پاک شود، می توانید تیک این گزینه را فعال کنید.

فقط دقت داشته باشید که اطلاعات کارت حافظه نیز مانند حافظه ی داخلی برگشت پذیر نخواهند بود. چنین قابلیتی در مواقع فروش تلفن و رم آن می تواند مفید باشد.

انتخاب گزینه ی ریست فون:

در آخرین مرحله از ری استارت کردن گوشی اچ تی سی باید گزینه ی Reset Phone را فشار دهید تا ریست کردن با موفقیت و به صورت کامل، انجام شود.

همچنین بخوانید درباره: علت خاموش روشن شدن گوشی هواوی چیست؟

نکات قابل توجه در هنگام ریست تلفن همراه اچ تی سی:

نکاتی که در امر ری استارت کردن گوشی اچ تی سی باید به آن ها توجه کنید این است که شارژ تلفن همراه شما نباید کمتر از ۳۵ درصد باشد

و اگر شارژ تلفن همراه شما کم باشد باعث می شود که در هنگام ریستارت شدن عملکرد گوشی شما با مشکل مواجه شود و این کار با موفقیت انجام نشود

و حتی در برخی از موارد ممکن است که تلفن همراه شما دیگر هیچ وقت روشن نشود. پس حتماً از پر بودن شارژ آن اطمینان حاصل کنید.

نکته ی بعدی روشن بودن اینترنت می باشد که حتماً باید وای فای یا اینترنت تلفن تان را روشن بگذارید

تا در هنگام روشن شدن تلفن همراه بعد از ریستارت بتوانید به آسانی در تلفن همراه هوشمند خود لاگین شوید.

ری استارت کردن گوشی اچ تی سی

سخن پایانی:

با ریست کردن، تلفن همراه شما جان تازه ای خواهد گرفت. چون تمامی فایل های اضافی، ویروس ها و موارد سنگین از حافظه ی آن پاک خواهند شد و گویی که تلفن همراه شما دوباره متولد می شود.

به همین علت هر چند وقت یک بار انجام این کار را به شما توضیه می کنیم تا از ایجاد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای تلفن همراه جلوگیری شود و عملکرد آن نیز به بهترین نحو انجام پذیرد.

ریست کردن به سلامت مرد برد تلفن همراه نیز کمک شایانی می کند. اما توجه کنید که تمامی نکات و موارد ذکر شده را به درستی انجام دهید

تا فرایند ری استارت کردن گوشی اچ تی سی را با موفقیت پشت سر بگذارید و آسیبی نیز به تلفن همراه شما وارد نشود.

#تعمیر_گوشی_اچ_تی_سی

#تعمیرات منبع

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا