فروشگاه آنلاین

معرفی برند کیو سی وای QCY

معرفی برند کیو سی وای QCY

برند کیو سی وای QCY که امروزه یک برند کاملا شناخته شده در زمینه ی تولید لوازم تکنولوژی از هندزفری می باشد، و یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی به حساب می‌ آید، البته تمامی تولیدات آن را کاملاً مستقل از برند شیائومی انجام می پذیرد. این شرکت برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ در گوانگ دونگ که یکی از استان‌های جنوبی کشور چین است تاسیس شد. برای اولین بار همکاری شرکت کیو سی وای با شیائومی در زمینه ی تولید Redmi airdots بود. که بسیاری از افراد فکر کردند که این برند که وابسته به برند شیائومی می باشد. اما در واقع اینطور نیست کیو سی وای کاملاً به صورت مستقل فعالیت می‌ کند. و گاهی ممکن است که به تولید بعضی از محصولات شیائومی نیز بپردازد.

برند کیو سی وای QCY

سکوی پرتاب کیو سی وای

برند کیو سی وای QCY در سال ۲۰۱۱ یک فروشگاه اینترنتی بزرگ تاسیس کرد. و پس از آن با شرکت های معتبر تولید کننده ی لوازم تکنولوژی از جمله شرکت‌ هایی مانند: سامسونگ و  موتورولا در سال ۲۰۱۲ همکاری کرد. این همکاری باعث پیشرفت دو چندان برند کیو سی وای شد. و در واقع برای این کمپانی مانند یک سکوی پرتاب نقش‌ آفرینی کرد. چون این همکاری‌ ها بین المللی بودند و از آن مهم تر با شرکت های بسیار معتبر انجام شده و همین امر سبب شد که لوازم تکنولوژی تولید شده توسط برند کیو سی وای با پیشرفت زیادی مواجه شوند. و تولیدات بهتری و موفق‌ تری را رقم بزنند.

آگهی

یکی از مهم ترین پیشرفت هایی که در همان سال ها برای این برند رخ داد، دریافت جایزه از بازار آنلاین T-Mall در سال ۲۰۱۳ بود. که این جایزه باعث شد تا محصولات این برند فروش چشمگیری در کشور چین، و حتی در بازار های بین المللی داشته باشند. این پیشرفت و فروش به حدی موفقیت آمیز بود، که در سال ۲۰۲۰ یکی از تولیدات برند کیو سی وای یعنی؛ هندزفری بلوتوثی TWS در رتبه ی چهارم قرار گرفت. یعنی بعد از اپل سامسونگ و شیائومی این محصول تولید شده توسط برند کیو سی وای بود که خودنمایی می‌ کرد.

ماموریت کیو سی وای

مهم ترین ماموریتی که برند کیو سی وای آن را عهده‌ دار شده و همواره در تولید محصولات خود به خوبی این هدف را دنبال می کند، ارائه ی یک زندگی راحت برای انسان ها می باشد. این زندگی راحت با فناوری‌ های جدید رخ خواهد داد. در همین راستا، این برند گجت های بی سیم را تولید کرد که اولویت این گجت های بی سیم راحتی انسان ها و استفاده یسریع و آسان از تکنولوژی می باشد.

اکثر محصولاتی که این برند تولید کرده است، شامل ایرپادز های TWSو  ANC می باشند. البته علاوه بر ایرباد این برند در بازار کشور چین و بازارهای بین ‌المللی محصولات دیگری مانند پاور بانک، کابل شارژر، وب کم و غیره را نیز تولید می کند. همین ماموریت مهم برند کیو سی وای سبب شد که این برند بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن خریداران و مشتری های زیادی را به خود اختصاص دهد و از اعتبار بالایی برخوردار شود.

 برند کیو سی وای QCY

محصولات برند کیو سی وای

همان طور که گفتیم محصولات تولید شده توسط برند کیو سی وای از فروش بسیار مناسب و بالایی برخوردار هستند. در کشور ایران نیز این فروش بالا به هندزفری های تولید شده توسط کیو سی وای اختصاص پیدا می‌ کند. این هندزفری ها که بر اساس تکنولوژی های به روز دنیا تولید می شوند. و طراحی ظاهری خاص دارند، در ایران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.

هندزفری های کیو سی وای:

تمامی هندزفری های تولید شده توسط برند کیو سی وای، بی سیم هستند. که آن ها را با نام ایرپاد نیز می شناسند.

آگهی

این هندزفری ها طراحی و ساخت بسیار مناسبی دارند و علاوه بر این موضوع، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و در برابر این نکات مثبت از قیمت کاملا مناسبی نیز بهره می برند و قیمت مناسب جزو عوامل مهمی است که موجب فروش بالای این هندزفری ها در کشور ایران شده است.

پد لمسی روی هندزفری های بی سیم کیو سی وای وجود دارد، که شما می توانید با استفاده از این پد لمسی تنظیمات مختلف را انجام دهید. برای مثال می‌ توانید به تماس ها پاسخ دهید و آن ها را قطع کنید، و حتی می توانید به وسیله ی این پد لمسی به کنترل موزیک بپردازید.

علاوه بر آپشن های ذکر شده، در جدید ترین مدل های هندزفری کیو سی وای فناوری ANC نیز وجود دارد. این فناوری باعث می شود که شما بتوانید با استفاده از این هندزفری با خیال راحت در محیط های پر سر و صدا و شلوغ به انجام مکالمه ای کاملاً مناسب بپردازید. و هیچ سر و صدا و نویز اضافه وارد گفتگوی تلفنی شما نخواهد شد.

برند کیو سی وای QCY

تمامی سری های گوشی های این هندزفری ها جنس سیلیکونی دارند. که این جنس سیلیکونی موجب می شود که قرار گرفتن هندزفری به صورت بلندمدت در گوش های شما ایجاد درد و خستگی نکند. در ادامه به معرفی پر فروش ترین هندزفری های برند کیو سی وای می پردازیم:

هندزفری های پر فروش و پر طرفدار برند کیو سی وای:

تمامی این هندزفری ها در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عرضه شده اند و باید بدانید که کیفیت ساخت آن ها تا اندازه ای بالا می باشد، که می توانید طی سال های طولانی از آن ها استفاده داشته باشید بدون این که دچار آسیب خاصی بشوند.

تولیدات دیگر برند کیو سی وای:

علاوه بر هندزفری این برند در زمینه ی تولید شارژر های همراه، وب کم و پاور بانک ها نیز بسیار موفق عمل کرده است. برای مثال پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ مدل QCY PB10 نیز جزو یکی از موفق ترین تولیدات این برند به حساب می آید. این پاور بانک ظرفیت بالایی دارد و از دوام مناسبی نیز برخوردار می باشد. و انتخاب بسیار مناسبی برای شارژ تلفن های همراه می باشد.

QCY fvkn

 

اپلیکیشن کیو سی وای QCY:

این برند دارای یک اپلیکیشن اختصاصی می باشد که شما می توانید لوازم و محصولاتی که از این برند خریداری می‌ کنید را به خوبی از طریق اپلیکیشن کنترل کنید و مدیریت مناسب روی آن ها داشته باشید.

شما با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل معتبر می توانید در این اپلیکیشن یک حساب کاربری مختص خود بسازید. و از آن استفاده داشته باشید.

این نرم افزار کاربرد های زیادی از جمله بررسی شارژ باتری هندزفری، تغییر اکولایزر هندزفری هنگام پخش موسیقی، سفارشی‌ سازی فرمان های لمسی و غیره را شامل می‌ شود. این اپلیکیشن ضمن داشتن امکانات بالا از امنیت مناسبی نیز برخوردار است. به همین منظور می توانید آن را با خیالی راحت در تلفن های همراه خود نصب بکنید. معتبر ترین مرجع برای دانلود انواع نرم افزار ها، گوگل پلی می باشد. برای دانلود این نرم افزار نیز می توانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور اقدام بکنید. با دانلود این اپلیکیشن نظارتی دقیق تر روی هندزفری خود خواهید داشت.

برند کیو سی وای QCY

سخن پایانی:

اکنون که به شناخت نسبتا مناسبی از برند کیو سی وای QCY دست یافته اید، می توانید انتخابی موفق در این زمینه داشته باشید. با وجود عوامل ذکر شده و آپشن هایی که از این برند نام بردیم، می توان گفت که برندی کاملا معتبر می باشد.

امروزه که قیمت هندزفری های بی سیمِ با کیفیت، بسیار افزایش داشته است، یافتن هندزفری های بی سیم که کیفیت بالایی دارند و قیمتی مناسب دارند، کار بسیار دشواری می باشد. اما برند کیو سی وای تمامی این فرضیه ها را بهم زده است. چون با ارائه ی باکیفیت ترین محصولات، منصفانه ترین قیمت ها را ارائه می دهد و به همین علت، خریداران زیادی را در سر تا سر جهان و از جمله کشور ایران به خود اختصاص  داده است.

از طرف دیگر تنوع محصولات ارائه شده توسط این برند بسیار بالا می باشد و هندزفری های متنوع با ویژگی های منحصر به فرد ارائه می کند. همین تنوع بالا نیز نقش بسیار پر رنگ و مهمی در امر جذب مشتری های بیشتر، ایفا می کند و موضوعی مهم و قابل توجه می باشد.

مراجع و فروشگاه های حضوری و آنلاین زیادی هستند که محصولات برند کیو سی وای را عرضه می کنند. اما یافتن مرجعی معتبر و مطمئن، کار ساده ای نیست. به همین علت سایت آسیاتل، که معتبر ترین مرجع فروش لوازم تکنولوژی می باشد، در خدمت شما قرار دارد. تا بدین ترتیب بتوانید خرید های خود را در زمینه ی برند کیو سی وای از طریق این سایت به انجام برسانید و خریدی کاملا موفق را تجربه بکنید.

منبع :

معرفی برند کیو سی وای QCY

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا