تابلو سازی

قیمت انواع تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی امروزه به یکی از رایج ترین انواع راه های کسب درآمد و رونق بخشیدن به کسب و کار شناخته شده اند که توسط طراحان زیادی در مدل های گسترده ساخته شده اند. به این دلیل برای هر یک از آن ها روش ساخت و جزئیات گوناگونی وجود دارد. بهتر است که قبل از سفارش هر یک از این تابلوها، از به روزترین قیمت تابلو تبلیغاتی اطلاع کسب کنید تا بتوانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

انواع تابلوهای تبلیغاتی

یکی از موثرترین روش هایی که برای تبلیغات امروزه بسیار به کار برده می شود، می توان به استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی اشاره کرد. این تابلوها با توجه به نوع برند و کسب و کار، در همه جا کاربرد دارند و به راحتی می توان از ان ها در واحدهای تجاری، اداری، شرکت ها و کارگاه ها استفاده کرد. بنابراین استفاده از این تابلو در معرفی نام و برند محصولات و نوع فعالیت یک برند تاثیر به سزایی دارد. به صورت کلی بهتر است بدانید که یک تابلو تبلیغاتی، اصالت، هویت و نقش یک برند را به نمایش می گذارد که باعث جذب مخاطب خواهد شد.

در ادامه بهتر است که با انواع تابلوهای تبلیغاتی آشنا شوید و بدانید که هر یک چه نقش پررنگی می توانند در کسب و کارهای کاربران داشته باشند. این تابلوها به صورت زیر هستند:

آگهی

تابلو پلاستیکی

تابلوهای پلاستیکی بر خلاف اسمی که دارند بسیار پرکاربرد هستند. این دسته از تابلوها بر مبنای حروف برجسته طرح ریزی شده اند ولی با این تفاوت که برای ساخت آن ها از لبه چلنیوم استفاده نمی شود و در آن ها از پلاستیک استفاده می کنند. این دسته از تابلوها در رنگ بندی های متنوعی طراحی و ساخته می شوند.

تابلو چلنیوم

از دسته پرطرفدارترین تابلوها، می توان به تابلو چلنیوم اشاره کرد که به عنوان تابلوهای تبلیغات مدرن به کار برده می شوند. این دسته از تابلوها، برای سر در مغازه ها به کار برده می شوند و به شکل حروف های برجسته طراحی و ساخته شده اند. این حروف ها معمولا در رنگ بندی های متفاوتی به کار برده می شوند و در آن ها می توان از لایه چلنیوم استفاده کرد که باعث افزایش زیبایی و جذابیت تابلو می شود.

قیمت انواع تابلو تبلیغاتی

تابلو فلزی

این دسته از تابلوها نیز به صورت حروف برجسته طراحی می شوند و برای ساخت حروف آن ها از متریال فلز استفاده می شود. این تابلو به دلیل آنکه قادر به عبور دادن نور از خود نمی باشد، زمانی از آن استفاده می شود که تمرکز تابلوساز و کاربر به روی نوردهی نباشد. در این زمان می توان در ان از نورهای رنگی نیز استفاده کرد و از حروف فیبری نر و ماده نیز بهره برد.

تابلو لاس وگاس

یکی از تابلوهایی که از سادگی و جذابیت زیبایی برخوردار است، تابلو وگاس است که در آن از لامپ هایی با ترکیب حروف برجسته و لامپ های فلامینی و ال ای دی به کار برده می شود که بیشتر از آن ها برای انواع مغازه ها استفاده می کنند و خاص و منحصر به فرد هستند.

تابلو پلکسی

یکی از انواع تابلوهایی که از ظرافت زیادی بهره مند هستند، می توان به تابلو پلکسی اشاره کرد که در ساخت آن از لبه های هندی و کنشکاف استفاده شده است و به این صورت در بازار شناخته شده اند. به این صورت این تابلوها با حرارت مونتاژ می شوند.

تابلو کامپوزیت

یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی مدرن و به روز، تابلوهای کامپوزیت است که در آن از ترکیب ورق های پلی اتیلن و آلومینیوم استفاده شده است. در واقع در ساخت این تابلو، دو ورق آلومینیوم دو طرف آن را تشکیل میدهند.

آگهی

تابلو کوچک و روان حکی

این دسته از تابلوها به عنوان تابلو راهنما به کار برده می شوند و در فضای شهری و فضاهای بسته کاربرد دارند. در آن ها از شیشه به عنوان زمینه استفاده شده و قاب آن ها معمولا از جنس پلکسی می باشد که نورهای ال ای دی در آن قرار داده می شوند.

قیمت تابلو تبلیغاتی در انواع مختلف

صنعت تابلوسازی امروزه به حدی پرکاربرد شده است که باعث شده تا همه مشاغل برای دیده شدن برند خود به سراغ حرفه آن ها بروند. در واقع برخی تابلوسازی را یک هنر ماندگار و جذاب می دانند که باعث می شود تا اصالت یک برند در آن به نمایش گذاشته شود. چیزی که در این بحث حائز اهمیت است، این است که زمانی که افراد برای سفارش این دسته از آیتم های تبلیغاتی مراجعه می کنند، به دنبال این هستند که بدانند قیمت تابلو تبلیغاتی به چه صورت است.

بهتر است بدانید که نمی توان به صورت کلی قیمتی را برای انواع این تابلوها در نظر گرفت. چرا که نوسانات قیمتی که هر روزه وجود دارند، مانع از این کار می شوند. همچنین لازم است بدانید که پارامترهای مهمی به روی تعیین قیمت تابلو تبلیغاتی تاثیر گذار هستند. از جمله مهمترین آیتم هایی که به روی قیمت این دسته از تابلوها تاثیر دارند؛ می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • جنس متریالی که در ساخت حروف برجسته تابلو به کار برده می شود.
  • قاب دار یا بدون قاب بودن تابلو که با توجه به سلیقه کاربر مشخص می شود.
  • نوع لامپ های اس ام دی
  • تعداد لامپ ها و ماژول های به کار رفته در تابلو
  • پلکسی به کار رفته در تابلو
  • بهره مندی از کنترلر
  • منبع تغذیه
  • خنک کننده
  • تایمر

بهتر است بدانید که تمام موارد ذکر شده با توجه به سفارش شما تعیین می شوند و سپس افراد برای سفارش این دسته از آیتم های تبلیغاتی مراجعه می کنند، به دنبال این هستند که بدانند قیمت تابلو تبلیغاتی به چه صورت است. نهایی محاسبه می شود و می توانید از آن اطلاع کسب کنید. به این منظور بهتر است که برای یک نتیجه کار حرفه ای، به یک تابلوسازی مطرح و معتبر مراجعه کنید.

قیمت انواع تابلو تبلیغاتی

کلام آخر

روزی صدها تابلوی تبلیغاتی برای نشان دادن برند شما طراحی و ساخته می شوند. بنابراین شرط داشتن یک تابلو زیبا و چشمگیر و در قیمت تابلو تبلیغاتی ارزنده، یک تابلوسازی متخصص و حرفه ای است که شما را به نتیجه دلخواه می رساند. پس برای اطلاع از قیمت تابلو تبلیغاتی می توانید به این برندها مراجعه کنید. 

منبع:

قیمت انواع تابلو تبلیغاتی

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا