کسب و کار تولیدی

Papak shpes

کفش

کفش یکی از مهم ترین بخش های لباس و استایل شخصی به حساب می آید. متاسفانه مطالب کمی در ارتباط با معرفی انواع کفش منتشر شده است. این در حالیست که داشتن یک کفش زیبا علی الخصوص کفش های چرمی، با طراحی مناسب یکی از اجزای مهم در استایل هر فرد به حساب می آید. اگر می‌خواهید برای حضور در جلسات و مجالس رسمی لباس بپوشید، چرم قهوه‌ای روشن و تیره، سیاه یا برترین نوع چرم کردوان بهترین گزینه است. برای پوشش هر روزه، هر رنگی در کفش جیر یا چرم قابل استفاده است. در موارد رسمی‌تر کفش های چرم ورنی رنگ سیاه از زیبایی بیشتری برخوردار هستند.

تاریخچه چرم و کفش

از زمان های گذشته، بشر از چرم برای انواعی از کاربردها استفاده کرده ‌است، اما یکی از معمول‌ترین آن‌ها به عنوان پاپوش بود کفاشی است. اختراع کفش چرمی زمانی بوده که انسان به استفاده از پوست گوزن و خرس برای پوشاندن پاهای خود کرده است. هدف استفاده از کفش در طول سالیان پوشاندن پاها جهت راه رفتنی ایمن و راحت بدون آسیب بوده است. این هدف همچنان به قوت خود باقی است اما سبک و طراحی آن‌ها با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد و فشن تغییر کرده است.

در حقیقت، حیوانات مختلف چرم هایی با کیفیت های مختلف تولید می کنند. این بدان معنی است که انواع مختلفی از چرم کفش وجود دارد و می تواند برای بسیاری از ما نامشخص باشد. اگر حداقل درک عمومی از ویژگی های اکثر انواع چرم کفش داشته باشید، در آینده می توانید انتخاب های بهتر و دقیق تری داشته باشید.

آگهی

قدیمی ترین کفش جهان

هزاران سال پیش، بشر شروع به استفاده از چرم به عنوان وسیله ای برای محافظت از خود در برابر عناصر طبیعی کرد. قدیمی‌ترین کفش چرمی دنیا سال 2008 در غاری در کشور ارمنستان استان وایوتز پیدا شد. طبق شواهد این کفش چرمی 5500 ساله است.

حفظ و مراقبت صحیح از کفش و هر وسیله چرمی دیگر به افزایش ماندگاری آن کمک خواهد کرد. اینکه این کفش چرمی به خوبی حفظ شده است برای شرح حال این میراث به جامانده کافی نیست. شرایط ظاهری کفش به نحوی بوده که باستان شناسان 700 سال را برای آن تخمین زده بودند.

شرکت Frye تولید کننده کفش ، چکمه و لوازم جانبی چرم است. این شرکت در سال 1863 تأسیس و ادعا می کند قدیمی ترین شرکت کفش آمریکایی است که به طور مداوم فعالیت می کند. در سال 1863 ، جان فرای اولین فروشگاه خود را در خیابان ایلم در مارلبرو، ماساچوست افتتاح کرد. در دهه 1890، مارلبرو بیش از هر شهر دیگر ایالات متحده در آن زمان کفش تولید کرد. فرای یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های تولید کفش در کل کشور بود. شرکت فرای اولین فروشگاه خرده فروشی خود را به مرور از سال 2011 به بعد در شهرهای ایالت نیویورک و واشنگتن افتتاح کرد.

بیشتر مواقع بالاترین کیفیت کفش از جنس چرم حاصل می شود. بیشترین کاربرد استفاده از چرم به دلیل دوام و انعطاف‌پذیری بالای آن است. استفاده از کفش های چرمی علاوه بر کیفیت و دوام بالای آن، جذابیت خاصی به فرد می بخشد. به طور شگفت‌انگیز، برخی از چرم نسبت به انواع دیگران ارجحیت دارند و دانستن تفاوت می‌تواند به شما در انتخاب بهترین کفش کمک کند.

انواع کفش های چرم

1) کفش مردانه آکسفورد Oxford Shoes
2) کفش مانک استراپ Monk Strap Shoes
3) کفش دربی  Derby Shoes
4) کفش بروژ Brouge
5) کفش کالج  College shoes
6) کفش لوفر loafer
7) کفش بوت چلسی chelsea
8) کفش بوت بند دار Ankle boots
9) کفش بوت چوکا Chukka boot shoes
10) کفش ورزشی sport shoes
11) کفش صندل Sandal
12) کفش رسمی پامپ Formal pump (opera pump)
13) کفش پاشنه بلند زنانه

ضروری ترین انواع کفش برای خانم ها و آقایان

  • کفش ورزشی جز یک انتخاب همیشگی در استایل افراد بدون توجه به رده ی سنی و جنسیت در بیشتر موقعیت ها می باشد.
  • کفش تخت کفشی مطمئن و راحت برای استفاده ی روزمره می باشد، ساختار جلویی این کفش ها گرد بوده و پاشنه ی کوتاهی دارند.
  • صندل ها، پای ثابت استایل در فصول گرم سال هستند، سبک، راحت و خنک بودن از جمله مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.
  • چکمه ها، در فصول سرد سال انواع مختلف  بوت و نیم بوت ها از انتخاب های اجتناب ناپذیر در سبد خرید کالایی این فصول می باشند.

کفش های چرمی بهترین و شایسته ترین انتخاب برای استایل های رسمی و مناسب میهمانی و مجالس می باشند. یکی از دغدغه های افراد بویژه عروس و دامادها در مراسمشان انتخاب کفشی شیک و چشمگیر است.

آگهی

انتخاب کفش ها در این مراسمات به عوامل  مختلفی از جمله رنگ لباس عروس، کت و شلوار، زمان برگزاری مراسم، راحتی آن به مدت طولانی استفاده از آن است. ست لباس دامادی، اکسسوری هایی که استفاده می کند از جمله: کراوات، پاپیون، دکمه های سرآستین همگی از جمله  عوامل اثرگذار در انتخاب رنگ کفش دامادی دارد. استفاده از یک تنالیته رنگی متناسب با رنگ کت و شلوار یک انتخاب مناسب است.به عنوان مثال انتخاب یک کفش چرم مشکی، با کت و شلوار مشکی، سورمه ای، آبی و طوسی ست های جذابی خواهند بود.

انتخاب کفش های آکسفورد از جمله پیشنهادهای اول برای کفش دامادی است. کفش های بندداری که با استایل های رسمی و کت و شلوار جذابیت بالایی دارند. نحوه ی بستند بندهای کفش، به ساده ترین حالت ممکن باشد.

در استایل دامادی پرهیز از استفاده از زرق و برق های فراوان در لباس و اکسسوری ها همچینین رنگ های جیغ از موارد ضروری است. آقایان بویژه افراد قد بلند و درشت هیکل از پوشیدن کفش های نوک تیز جلوگیری نمایند زیرا جلوه ی زیبایی نخواهد داشت. برای افراد قد کوتاه توصیه به استفاده از کفش های پاشنه مخفی داریم.

انواع چرم در تولید کفش

1) چرم پوست خوک

2) چرم پوست گوساله

3) چرم پوست بزکوچک و جوان

4) چرم های عجیب و غریب

 

تولید کننده انواع کفش چرمی، طبی، پرسنلی، مجلسی و ایمنی
تلفن جهت سفارش :۰۹۳۸۲۱۳۰۵۹۲

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا