تابلو سازی

تابلو بانک چلنیوم

تابلو چلنیوم برای بانک

استفاده از تابلو بانک چلنیوم برای بانک ها یک راه عالی  برای افشای نام خود به عموم و جذب مشتریان جدید است!

تبلیغات تابلو چلنیوم روشی مقرون به صرفه برای متمایز کردن بانک شماست! تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز یک ابزار بازاریابی عالی برای بانک ها است.

وجود نام و چهره شما بر روی یک تابلو تبلیغای چلنیومی بزرگ باعث ایجاد آگاهی برای بانک شما خواهد شد.

آگهی

افرادی که هر روز تابلو بانک چلنیوم شما را مشاهده می کنند، بانک شما را بهتر می شناسند،

وقتی آن ها به دنبال یک مکان امن و افراد مهربان برای رسیدگی به پول خود می گردند، فکر بانکی که در تبلیغات دیده اند در سرشان می آید.

تابلو چلنیوم مناسب بانک

علاوه بر این، می‌توانید تابلو بانک چلنیوم را در هر جایی که می‌خواهید قرار دهید، قرار دادن یک تابلو در امتداد یک بزرگراه یا سایر مناطق پرترافیک منجر به جذب مخاطبان زیادی می شود.

فناوری جدیدتر آمار جمعیتی دقیقی از قبیل جنسیت، سن و حتی درآمد خانوار را برای بسیاری از مکان‌های تابلو ارائه می‌کند و به بانک‌ها اجازه می‌دهد در مکان مناسبی قرار بگیرند.

روی یک ایده بزرگ تمرکز کنید

ماشینی که از کنار تابلو بانک چلنیوم شما می گذرد حداکثر ده ثانیه فرصت دارد تا به تبلیغ شما نگاه کند.

این مقدار زمان زیادی نیست، اگر می خواهید با بیننده خود ارتباط برقرار کنید، باید مطمئن شوید که از این زمان به صورت دیپلماتیک استفاده می کنید.

آگهی

یک راننده زمانی برای پردازش چنین ایده، درک نکات ظریف یا درک پیچیدگی را نخواهد داشت، شما باید یک ایده بزرگ را در آن جا مطرح کنید

و مطمئن شوید که یک درصد موفقیت وجود دارد که راننده متوجه می شود شما چه می خواهید بگویید.

به این فکر کنید که هدف شما از تابلو تبلیغاتی برای بانک چیست. آیا می‌خواهید مردم از یک وب‌سایت بازدید کنند یا  در فروشگاه توقف کنند؟ یا بانک خاصی را بشناسند؟

آیا در تلاش برای به دست آوردن آگاهی از برند هستید یا امیدوارید که این تابلو به فروش مستقیم منجر شود؟

پیامی که ارسال می کنید بستگی به هدفی دارد که می خواهید به آن برسید، بنابراین مطمئن شوید که ایده بزرگ خود را قبل از شروع طراحی قفل کرده اید.

مطمئن شوید که طراحی شما چشم نواز است

یک تابلو تبلیغاتی بزرگ زمانی برای خجالتی بودن و خجالتی شدن نیست، این زمانی است که رنگ های خود را با صدای بلند و با افتخار به نمایش بگذارید،

بسیاری از مردم در حین رانندگی در بزرگراه، از آن خارج می‌شوند، بنابراین باید وقت بگذارید و تابلو بانک چلنیوم خود را چیزی بسازید که توجه و ذهن آن ها را جلب کند،

استفاده از رنگ های روشن و جذاب یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است. رنگ هایی را انتخاب کنید که افراد را جذب کند و احساس خوبی در آن ها ایجاد کند،

اگر از تصویری استفاده می کنید، مطمئن شوید که پررنگ است و جلب توجه می کند، فونت شما نیز باید بسیار بزرگ، خوانا و از راه دور به راحتی قابل خواندن باشد.

متن کوتاه و شیرین استفاده کنید

وقتی نوبت به کپی تابلو شما می رسد، بهتر است موارد را تا حد امکان کوتاه و ساده نگه دارید، راننده زمان زیادی برای دیدن تابلو بانک چلنیوم شما نخواهد داشت،

بهتر است آن ها بتوانند کل مطلب را بدون این که حتی بررسی کنند که به آن نگاه کرده اند بخوانند، علامت گذاری را در پیام های خود محدود کنید

و پیام خود را به بهترین نحو به طور کوتاه بیان کنید. اگر نیاز به قانون دارید، بهتر است تابلو خود را در مجموع ده کلمه یا کمتر نگه دارید.

تابلو چلنیوم مناسب برای بانک

نکاتی برای طراحی تابلو بانک

تنها چیزی که یک محصول معمولی را از یک نام تجاری معروف متمایز می کند ” ثبات ” است.

این چیزی است که شما نیز باید برای طراحی تابلو بانک چلنیوم خود در نظر بگیرید، زیرا بخشی از استراتژی برندسازی شما است،

استفاده از برخی عناصر ثابت در طرح های خود می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا بلافاصله تبلیغ شما را به خاطر بیاورند. مهم نیست کجا آن را می بینند

این بدان معناست که با استفاده از لوگوی خود در تابلو، از رنگ های برند خود به نحوی استفاده کنید که از همان نوع فونت برای متن و غیره استفاده می کنید.

به راحتی می توان به یک تابلو تبلیغاتی برای بانک نگاه کرد و آن را به عنوان یک صفحه تمیز برای یک طرح بازاریابی دیگر در نظر گرفت.

اما باید اطمینان حاصل کنید که طراحی تابلو چلنیوم شما نیز به برنامه بازاریابی کلی شما ارزش زیادی می‌افزاید، باید اطمینان حاصل کنید

که طراحی تابلو شما با برند شما در سایر پلتفرم‌ها مانند دیجیتال، روزنامه‌ها، مجلات یا تلویزیون، به هر طریقی مطابقت دارد،

داشتن تداوم بین رسانه های مختلف تبلیغاتی شما به اندازه خود تبلیغات مهم است.

کاری که تابلوهای تبلیغاتی برای بانک انجام می دهند

به عبارت ساده تر، تابلوها مانند پوسترهای غول پیکری هستند که اغلب بر روی سازه های منتخب برای مشاهده عموم نصب می شوند.

در مقایسه با تبلیغات آنلاین و روابط عمومی، تابلوها روش‌های بازاریابی گران‌تر و مرسوم‌تری هستند.

بنابراین، افراط در تبلیغات تابلو بانک چلنیوم به این معنی است که کسب و کار مایل است پیام یا هدف اصلی سرمایه گذاری را در یک فضای بزرگتر به نمایش بگذارد،

دقیقاً برای جذب یک پایگاه مخاطب گسترده تر در یک منطقه خاص. برای کسی که به دنبال بینش بیشتر در مورد مفهوم تابلو است

با این حال، اندازه منطقه تبلیغاتی به مکان و ترجیحات تجاری نیز بستگی دارد، به طور معمول، یک تابلو چلنیوم استاندارد در موارد معمول حدود 14 فوت ارتفاع و 48 فوت عرض دارد.

نتیجه

تبلیغاتی که انتخاب می کنند محصولات و خدمات خود را روی تابلو ها انجام دهند یک امر نسبی است زیرا ممکن است افرادی وجود داشته باشند

که در حین رانندگی به سازه های نصب شده خیره شوند یا تعداد کمی از آن ها ترجیح دهند که فقط به جاده نگاه کنند.

علاوه بر این، مناطقی وجود دارند که تابلوهای تبلیغاتی برای بانک ها با بسامدی نصب می شوند که مشاهده پیام مورد نظر بسیار دشوار می شود، و افراد کمی می توانند آن را ببینند.

:

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا