کسب و کار تولیدیموزاییک

شیوه های مختلف تولید کفپوش بتنی چیست ؟

شیوه های مختلف تولید کفپوش بتنی

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
  • نظرات : بدون دیدگاه

شیوه های مختلف تولید کفپوش بتنی چیست ؟

 

در این مقاله می خواهیم به شیوه های مختلف تولید کفپوش بتنی بپردازیم. در ابتدا باید اشاره کنیم که بتن، مخلوطی از سیمان ، ماسه شسته ، شن شسته ، فوق روان کننده ، میکروسیلیس و پیگمنت رنگی قرمز یا زرد است. در عصر حاضر انواع مختلفی از کفپوش های بتنی در سایزها و رنگ های متفاوت تولید می شوند، که کاربرد قابل توجهی در صنعت ساختمان سازی دارند. 

آگهی

امروزه کفپوش بتنی به دلیل مقاومت بالایی که دارد، در مکان های مخصوص مانند فضاهای بیرونی و پیاده راه ها ، محوطه های ویلا و بیرونی ساختمان ها  و … کاربرد قابل توجهی داشته و استفاده از آن رو به افزایش است. برای تولید کفپوش بتنی روش های مختلفی وجود دارد، که در این محتوا به طور مختصر به این روش ها می پردازیم.

 

کفپوش بتنی

 

شناسایی شیوه های تولید کفپوش بتنی :

 

می توان گفت کفپوش بتنی به طور کل از موادی مانند چسب بتن، سیمان، ماسه دوبار شور، روان کننده هی آب و بتن تولید و ساخته می شود. تولید کفپوش های بتنی را در این مقاله به صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آگهی

 

تولید کفپوش بتنی به روش ویبره ای :

 

در روش ویبره ای، کفپوش بتنی از طریق لرزش دستگاه ویبره تولید و ساخته می شود. کفپوش های بتنی در این روش از طریق لرزش های متراکم و یکنواخت نیز تولید می شوند. 

می توان گفت این نوع از کفپوش ها در انواع مختلفی مانند، ویبره ای شیاردار، تک لایه پوست ماری یا چرمی، ویبره ای ضربدری و … تولید و عرضه می شوند.

 

کفپوش بتنی

تولید کفپوش بتنی به روش پرسی :

 

در روش پرسی، کفپوش های بتنی از طریق فشار وارده به وسیله دستگاه پرس متراکم می شوند. کفپوش های بتنی در این روش به صورت دو لایه تولید می شوند. کفپوش بتنی پرسی جهت کاربرد در مناطق سردسیر و ماشین رو ارجحیت دارد و مناسب تر است.

کفپوش بتنی پرسی معمولا با ضخامت بالا تولید می شود ( ۶ تا ۱۰ سانتی متر ) و کفپوش بتنی ویبره معمولا با ضخامت کمتر در حدود ۳ تا ۴ سانتی متر تولید می شود . 

 

تفاوت روش های تولید کفپوش بتنی

 

کفپوش های بتنی که با روش ویبره به صورت تک لایه ای تولید می شوند، در مقایسه کفپوش بتنی پرسی مقاوم تر از کفپوش بتنی ویبره است . 

جذب آب کفپوش بتنی پرسی کمتر از کفپوش بتنی ویبره است . 

 

 

برای دیدن محصولات موزاییک، موزاییک پرسی و کفپوش بتنی به سایت ماهان موزاییک مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع:

شیوه های مختلف تولید کفپوش بتنی

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا