آبکاریکسب و کار تولیدی

مخمل پاش ایلیا

بهترین‌و بروزترین دستگاه مخمل پاش

مخمل پاشی” با “دستگاه مخمل پاش ایلیا” خیلی ساده است این دستگاه نیازی به فشار باد و نظایر آن ندارد و تنها با ایجاد الکتریسیته ساکن در الیاف پودر مخمل باعث میشود که پودرها یکدیگر را دفع کرده و به سمت بیرون از ظرف پودر پرتاب شوند . این پودرها به سمت کار پرتاب شده و جذب آن میشوند بنابراین کافی است روی کار چسب بزنید و سپس پودر مخمل را توسط دستگاه روی آن بپاشید . پایه الیاف پودر در چسب فرو میرود و این الیاف بدلیل داشتن الکتریسیته ساکن بصورت ایستاده در چسب قرار میگیرند . بنابراین یک لایه یکنواخت و برجسته در چسب ایجاد میشود که کاملا شبیه پارچه مخمل است . اگر پوشش کامل مخملی مد نظر نباشد و بخواهیم بخشی از کار را مخملی کنیم می توانید چسب را با شابلون بزنید یا به هر روش دیگر با چسب طرحی را اجرا کنید – چون پودر مخمل فقط به قسمتهای چسب خورده میچسبد و بقیه براحتی جدا میشوند – می توانید یک طرح مخملی داشته باشید نظیر آنچه روی لباس یا پرده و یا پارچه مبلی میبینید .
روش کار بدین صورت است که پودر مخمل داخل ظرف دستگاه مخمل پاش – که در جلوی دسته پاشش قراردارد – ریخته شده و درب ظرف بسته میشود توری درب ظرف مانع ریخته شدن پودر میگردد وقتی دستگاه روشن میشود پودر از میان توری به سمت کار پرتاب می گردد و روی قسمت چسب خورده مینشیند . پس از خشک شدن چسب ، یک لایه مخملی تمیز و یکنواخت خواهید داشت .
تمیزی و دوام محصول نهایی به جنس چسب و نیز اجرای آن بستگی دارد . منظور از جنس چسب این است که باید چسب مناسب انتخاب شود مثلا برای چوب میتوان از چسب چوب استفاده کرد اما برای پلاستیک باید چسبی که به آن جنس پلاستیک بچسبد استفاده نمود . اجرای چسب هم مهم است چسب باید طوری اجرا شود که قسمتی از الیاف پودر مخمل داخل آن فرو رود و چسب کاملا آنرا بگیرد تا کار با دوام و محکمی ایجاد شود . بصورت تئوری گفته میشود که باید ضخامت چسب حدود ۰/۱ میلیمتر باشد تا به همین مقدار پایه پودر داخل چسب فرو رود و استحکام کافی ایجاد شود . همچنین باید بلافاصله بعد از چسب زنی ، پاشش مخمل انجام شود تا زمانی که چسب تر هست پایه الیاف پودر داخل آن شود.
در صفحه منوی آموزش در رابطه با روش کار مفصلا گفته شده و علاوه بر آن آموزش حضوری در شرکت انجام میگیرد برای اطلاعات بیشتر دی وی دی آموزشی هم تهیه شده که روی دستگاه بصورت رایگان ارائه میشود و امکان خرید پستی آن نیز هست .

 

منبع

آگهی
آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا