فروشگاه آنلاینکسب و کار اینترنتی

مقایسه اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ چه تفاوتی با هم دارند؟

امروز قصد داریم شما را با مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ آشنا کنیم. اپل واچ‌ها به راحتی شکست نمی‌خورند»، این جمله‌ایست که بارها و بارها آن را شنیده‌ایم.

این روز‌ها محبوبیت ساعت‌های هوشمند اپل در حدی است که از آن به عنوان بهترین ساعت دنیا یاد می‌کنند.

اپل واچ سری ۶ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای کسانی است که می‌خواهند امکانات فوق‌العاده خوبی را تجربه کنند و به طبع توان پرداخت قیمت این ساعت ها را نیز داشته باشند.

آگهی

اگر می خواهید بیشتر با مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا واقعا این دو محصول تفاوتی دارند؟

غول فناوری آمریکایی همراه با عرضه‌ی این سری از ساعت‌های هوشمند خود، از نسخه‌ی ارزان‌تر آن نیز با نام اپل واچ SE رونمایی کرد

و این ساعت مناسب افرادی است که مایل‌اند تا هزینه‌ی کمتری را برای خرید این نوع از ساعت‌ها پرداخت کنند. اگر شما از کاربران اپل باشید،

احتمالا می‌دانید که محصولات اپل در قبال هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کنید، ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

در این مقاله قصد داریم تا دو ساعت هوشمند سری ۶ اپل واچ و اپل واچ SE را با هم مقایسه و بررسی کنیم تا در انتها متوجه شویم

که کدام یک از این ساعت‌ها برای نیاز‌های شما متناسب‌تر است، پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

آگهی

همانطور که می‌دانید، اپل واچ یکی از بی‌نظیر‌ترین و در عین حال منحصر به فردترین محصولات شرکت اپل است. ساعتی هوشمند و فوق‌العاده که مستقیم به گوشی وصل می‌شود

و هر اتفاقی که در گوشی رخ دهد را روی نمایشگر خود نشان می‌دهد. شرکت اپل برای این ساعت بسیار هوشمند و پرکاربرد قابلیت‎‌ها و اپ‌های زیادی را توسعه داده است.

اپلیکیشن‌هایی که به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم مانند برقراری تماس، ارسال پیامک، پخش‌موسیقی، ایمیل، وضعیت آب‌وهوا، نقشه

و موارد دیگر همگی در اپل واچ‌ها نیز حضور دارند. مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ بسیار ساده است.

غول فناوری در آمریکا چیست؟

غول فناوری آمریکایی در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹)، از دو ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۶ و SE رونمایی کرد

و ۳ روز بعد یعنی در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) آن‌ها را برای فروش در دسترس کاربران قرار داد.

در این مقاله قصد داریم تا مشخصات و قابلیت‌های این دو ساعت هوشمند اپل را بررسی کرده تا به شما کاربران در انتخاب این دو ساعت متناسب با نیازتان کمکی کرده باشیم.

ابتدا به مشخصات این دو ساعت هوشمند می‌پردازیم. مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ این روزها در آمریکا بسیار سر و صدا کرده است.

ویژگی‌های ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE: اپل واچ SE و سری ۶ از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند.

تنها تفاوت موجود در بخش طراحی مربوط به جنس بدنه و رنگ‌های آن‌ها است، بنابراین این یعنی اپل با همان وسواسی که نسخه‌ی پرچم‌دار ساعت هوشمند خود را طراحی کرده،

مدل ارزان‌تر را هم طراحی کرده است. اپل واچ SE تنها با جنس آلومینیوم عرضه می‌شود، در حالی که سری ۶ با جنس آلومینیوم، فولاد ضد‌زنگ و تیتانیوم در دسترس کاربران قرار گرفته است.

آیا در رنگ های متفاوتی عرضه می شوند؟

علاوه‌ بر این‌ها اگر انتخاب شما سری ۶ اپل واچ باشد، می‌توانید ساعت هوشمند خود را با شیشه‌ای از جنس یاقوت سفارش دهید که قیمت بالاتری نیز دارد.

اما اپل واچ SE به شیشه‌ی Ion X مجهز شده که در برابر خراش و ضربه مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهد.

از نظر رنگ‌های قابل عرضه، مسلما اپل واچ سری ۶ با رنگ‌های متنوعی مانند نقره‌ای، خاکستری، طلایی، آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار گرفته

اما اپل واچ SE را فقط در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی پیدا خواهید کرد. خوشبختانه هر دو دستگاه دارای بندهای قابل تعویض هستند،

بنابراین کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی دلخواه بند مورد علاقه‌ی خود را در این ساعت‌های هوشمند استفاده کنند. ضخامت اپل واچ سری ۶، ۱۰.۴ میلی متر است

و همچنان بدون تغییر در طراحی بدنه از همان شکل مربعی استفاده می‌کند که اپل از زمان عرضه‌ی اپل واچ در سال ۲۰۱۵ از آن استفاده کرده است. مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ بسیار مهم است.

همچنین بخوانید درباره: معرفی محبوبترین ها و بهترین ساعت هوشمند شیائومی

نمایشگر این محصول به چه صورت است؟

در بخش نمایشگر این دو ساعت هوشمند، از حالت همیشه روشن (Always On) در اپل واچ سری ۶ استفاده شده اما در ساعت SE، هر زمان که مچ خود را بالا بیاورید نمایشگر روشن می‌شود.

هر دو ساعت از نمایشگر LTPO اولد استفاده می‌کنند که غلظت رنگ بسیار بالایی داشته و با توجه به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی، محتوا زیر نور زیاد خورشید هم به خوبی دیده می‌شود.

هر دوی این ساعت‌ها از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برند و مجهز به میکروفون و بلندگوهای داخلی هستند.

اپل واچ ۴۴ میلیمتری مجهز به نمایشگر ۱.۷۸ اینچی با رزولوشن ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسلی است که تراکم ۳۲۶ پیکسل بر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

نسخه‌ی ۴۰ میلی‌متری سری ۶ نیز، از نمایشگر ۱.۵۷ اینچی با رزولوشن ۳۹۴ در ۳۲۴ پیکسلی بهره می‌برد. مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ در این مقاله بسیار پراهمیت شد.

در جایی که سری ۶ از پردازنده‌ی جدیدتر S6 اپل استفاده می‌کند، مدل SE از مشخصات مشابه سری ۵ اپل واچ بهره می‌برد.

طبق اعلام غول فناوری آمریکایی پردازنده‌ی S6، تا ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود است و در واقع نسخه‌ی شخصی‌سازی شده تراشه‌ی قدرتمند A13 بایونیک به شمار می‌آید.

این موضوع شاید در برخی از اپلیکیشن‌های گرافیکی خود را نشان دهد، اما در باقی موارد اصلا تفاوتی دیده نمی‌شود و به راحتی کاربران می‌توانند چندین اپلیکیشن را با هم باز کرده و به سادگی میان آن‌ها جابجا شوند.

مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری 6

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با مقایسه ی اپل واچ se و اپل واچ سری ۶ آشنا کنیم. با وجود اینکه اپل واچ SE از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی دو هسته‌ای S5 اپل به عنوان قلب تپنده‌ی خود استفاده می‌کند،

اما تا کنون گزارشی مبنی‌بر وجود مشکل در عملکرد این پردازنده منتشر نشده است. علاوه بر این دو چیپست W3 اپل هم در هر دو ساعت وجود دارد، اما قابل ذکر است که در مدل SE تراشه‌ی U1 وجود ندارد.

برای خرید اپل واچ های مختلف و دیگر محصولات دیجیتال می توانید به سایت آسیاتل مراجعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

 

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا