سرویس و تعمیراتکسب و کار خدماتی

رفع مشکل هنگ موبایل شیائومی

رفع مشکل هنگ موبایل شیائومی: برند شیائومی که یکی از برترین برندهای گوشی های هوشمند در چین و سایر کشورهای آسیایی است، با پوسته رابط کاربری سفارشی خود به نام “Android MIUI” محبوبیت زیادی به دست آورده است. این برند به دلیل ویژگی های برتر و گزینه های سفارشی سازی بسیار موفق شده است. با این حال، مانند سایر موبایل‌های اندرویدی، موبایل‌های شیائومی نیز ممکن است با مشکلاتی مانند راه‌اندازی مجدد و فریز شدن مواجه شوند. به همین دلیل، کاربران ممکن است بخواهند بدانند چرا این مشکلات رخ می دهد و چگونه می توانند آن را برطرف کنند. نمایندگی تعمیرات شیائومی برای رفع هر گونه مشکل در محل همراه شماست.

مهم است بدانید که همه گوشی های هوشمند اندرویدی، حتی برخی از بهترین گوشی های هوشمند، با مشکلات انجماد مواجه هستند. علت این مشکلات در اکثر موارد مربوط به عدم تطابق حافظه داخلی با حجم اطلاعات ذخیره شده و کمبود حافظه رم نسبت به تعداد برنامه های نصب شده و یا تعداد برنامه های در حال اجرا و فعال در پس زمینه می باشد. اگر مراحل اولیه مانند پاک کردن حافظه و حذف برنامه های غیر ضروری و بی اثر و همچنین تعیین محدودیت برای برنامه های خود در پس زمینه را انجام داده اید، اما همچنان با مشکل مواجه هستید، می توانید روش های زیر را امتحان کنید.

راه حل  رفع مشکل هنگ کردن موبایل شیائومی

آیا با مشکل هنگینگ موبایل شیائومی مواجه هستید؟ آیا می خواهید بدانید چرا گوشی شیائومی شما هنگ می کند؟ گاهی اوقات، حتی اگر تلفن شما روشن باشد، به برگه ها پاسخ نمی دهد یا رابط کاربری MIUI به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. جدا از این، ممکن است هنگام مکالمه با موبایل شیائومی خود با مشکل عدم صدا نیز مواجه شوید. در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که چرا موبایل شیائومی هنگ می کند و چرا صفحه نمایش آن سیاه می شود؟ حقیقت این است که دلایل زیادی برای آویزان شدن تلفن همراه شیائومی یا هر تلفن همراه اندرویدی وجود دارد. در این مقاله سعی می کنیم دلیل انجماد موبایل شیائومی و راه حل آن را دریابیم.

آگهی

نکته قابل توجه این است که در مدل جدید شیائومی، کاربران با حداقل مشکلات مربوط به هنگ موبایل شیائومی مواجه هستند. این شرکت در حال انجام اقدامات مهمی برای بهبود عملکرد نرم افزار خود است. امروزه مشکل هنگینگ در موبایل های شیائومی در مقایسه با سایر موبایل های اندرویدی کمتر و در شیائومی کمترین مشکل هنگ در مقایسه با سایر برندها وجود دارد.

رفع مشکل هنگ کردن موبایل شیائومی با Developer Options در موبایل شیائومی

علت هنگ کردن موبایل شیائومی و راه‌

اگر با مشکل آویزان شدن و قفل شدن گوشی موبایل خود مواجه هستید، می توانید با استفاده از روش های زیر مشکل آویزان شدن گوشی موبایل شیائومی را برطرف کنید. لطفا توجه داشته باشید که این روش برای موبایل های شیائومی قابل استفاده است و ممکن است در سایر موبایل ها متفاوت باشد.

ابتدا به تنظیمات موبایل خود بروید و منوی «درباره تلفن» را پیدا کنید.

در منوی «درباره تلفن»، هفت بار متوالی روی گزینه «نسخه MIUI» ضربه بزنید. این باعث می شود که پیامی بر روی مانیتور موبایل شما ظاهر شود که نشان می دهد وارد حالت توسعه دهنده شده اید. سپس این پیام ناپدید می شود.

اکنون تنظیمات “Developer Options” در دسترس شما هستند. برای دسترسی به این تنظیمات، به تنظیمات بروید و منوی «تنظیمات اضافی» را پیدا کنید. سپس وارد منوی “Developer Options” شوید.

آگهی

در این بخش به دنیایی از تنظیمات ویژه که برای افراد حرفه ای و فنی طراحی شده است دسترسی خواهید داشت.

در اینجا می توانید تنظیمات مختلف را تغییر دهید. یکی از تنظیمات مهمی که می تواند به شما کمک کند مشکل آویزان تلفن همراه خود را برطرف کنید، گزینه “Transition Animation Scale” است.

با رفتن به گزینه “Transition Animation Scale” می توانید انیمیشن پیش فرض را غیرفعال کنید. این کار باعث کاهش فشار روی پردازنده موبایل می شود و می تواند به رفع مشکل آویزان شدن موبایل کمک کند.

برای غیرفعال کردن انیمیشن، گزینه “Transition Animation Scale” را به “Off” تغییر دهید. با انجام این مراحل می توانید مشکل هنگ کردن موبایل خود را برطرف کنید.

علت هنگ کردن موبایل شیائومی و راه‌حل‌ رفع مشکل هنگ کردن موبایل شیائومی

برند شیائومی یکی از برندهای محبوب موبایل در ایران است. شیائومی با ارائه قیمت پایین و امکانات بیشتر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با این حال، همانطور که می دانید، گاهی اوقات آویزان کردن موبایل شیائومی می تواند شما را آزار دهد. در این مقاله به بررسی علل و راه حل های هنگ موبایل شیائومی می پردازیم.

 

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا