تعمیرات قطعات الکترونیکیسرویس و تعمیراتکسب و کار خدماتی

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، فعالیت‌های ما وابسته به وجود سیستم‌های هوشمند و اینترنت شده است. لپتاپ یکی از آن دسته از تکنولوژی‌هایی است که امروزه جایگاه بسیار بالایی را در زندگی ‌های ما پیدا کرده است. با وجود این پیشرفت‌ها لپتاپ شما گاهی نیاز به تعمیر و یا سرویس دارد که میتوانید در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر، با خیال راحت لپتاپ خودتان را تعمیر کنید.

اگر به دنبال یک مجموعه تخصصی و حرفه‌ای برای انجام تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستید، در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر با خیال راحت سیستم خودتان را به ما بسپارید

تا با استفاده از به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات عیب یابی و ترمیم لپ تاپ ایسوس شما انجام بشود.

آگهی

خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس

خدمات تعمیر لپتاپ ایسوس عبارتند از رفع مشکلات مربوط به اینترنت، بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، نصب سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، تعمیرات دیسک سخت افزار، تعمیرات نمایشگر، تعویض فن و اسپیکر، تعویض باتری و…

تعمیر سی پی یو لپ تاپ ایسوس

سی پی یو در لپ تاپ ایسوس یکی از مهم‌ترین قطعه‌های سخت افزاری است که در صورت آسیب دیدگی لپ تاپ به یک دستگاه بلا استفاده تبدیل میشود.

و سی پی یو درست همانند مغز در بدن ما عمل میکند و با استفاده از مادربرد با دیگر قطعات سیستم در ارتباط است و فرمان‌ها و دستورات را صادر میکند.

سی پی یو از چندین هسته تشکیل شده که این هسته‌ها گاهی به صورت مستقل و جدا از یکدیگر کار میکنند و گاهی با یکدیگر به پردازش و انجان عملیات‌های سبک و سنگین میپردازند.

از مهم‌ترین نشانه خرابی سی پی یو لپ تاپ میتوان به هنگ کردم دائم سیستم، خاموش شدن ناگهانی آن و بوت نشدنش اشاره کرد.

در صورت دیده شدن این مشکلات در سیستم خود، مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر آماده ارائه خدمت به شما عزیزان میباشد.

آگهی

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

کارت گرافیک در لپ تاپ نقش پردازش اطلاعات و داده‌های گرافیکی را دارد به گونه‌ای که اطلاعات گرافیکی دیجیتال را به اطلاعات آنالوگ برای نمایش در لپ تاپ تبدیل میکند.

در صورتی که سیستم خود را روشن کردید اما هیچگونه تصویری را روی نمایشگر آن مشاهده نکردید، اگر خطوط راه راه عمودی بر روی اسکرین شما نمایش داده شد

و اگر بازی‌های گرافیکی خودتان را نتوانستید بر روی لپ تاپ اجرا کنید، نشانه این است که کارت گرافیک شما به مشکل خورده و به تعمیر و سرویس تخصصی نیاز دارد.

تعمیر هارد لپ تاپ

خراب شدن هارد به معنی نابودی و از دست رفتن تمامی اطلاعاتی است که بر روی لپتاپ شما موجود است.

مهم‌ترین دلایلی که موجب خرابی هارد سیستم شما میشود شامل: وارد شدن ضربه به لپتاپ و نوسان برق میباشد.

به همین دلیل خیلی واجب است که در هنگام کار کردن و شارژ مجدد آن از محافظ برق استفاده کنیم.

همچنین در هنگام جابجایی از دقت کنید که ضربه‌ای به سیستم شما وارد نشود. توصیه مهمی که نیاز هست به شما بگوییم این است

که اگر هر یک از نشانه‌های خرابی هارد را دیدید بهتر است بدون دستکاری کردن و حذف فایل‌ها و جابجا آن را به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر برسانید تا امکان بازیابی اطلاعات بالاتر باشد.

از شواهدی که در هنگام خرابی هارد رویت میشود، کند شدن سیستم، ریست شدن ناگهانی سیستم، هنگ کردن لپتاپ،

تغییر نام برخی از پوشه‌ها به اسامی عجیب و ناخوانا، صداهای عجیب و غریب و بوت نشدن لپ تاپ و…. همه از نشانی‌های آسیب دیدگی هارد سیستم شماست.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

قاب لپ تاپ در صورت ضربه شدید ترک میخورد یا می‌شکند. در این صورت باید این بخش را تعمیر کرد. چرا که باعث آسیب دیدگی بخش‌هایی مثل ال سی دی و کیبورد میشود.

گاهی میشود قاب لپ تاپ را چسب زد یا به روش‌های دیگری آن را ترمیم کرد اما گاهی به قدری آسیب دیدگی قاب لپ تاپ شما بالاست که راهی جز تعویض آن نمی‌ماند.

در این صورت، هم ظاهر لپ تاپ حفظ خواهد شد و هم اینکه از نمایشگر در برابر ضربه محافظت میشود. در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر شما میتوانید با خیال راحت قاب لپ تاپ خودتان را تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسوس

تاچ پد بخش مستطیل شکلی است که در قسمت پایین کیبورد لپتاپ تعبیه شده و از آن به عنوان موس استفاده میشود.

گاهی اوقات پیش می‌آید که تاچ‌پد به درستی کار نمیکند یا دستورهای کاربر را به درستی اجرا نمیکند. در این صورت باید مشکل آن پیدا بشود.

گاهی اوقات مشکل کار نکردن تاچ پد، به دلیل وجود یک ایراد نرم افزاری است که پیش آمده است.

برای مثال احتمال این میرود که سیستم شما ویروسی شده باشد یا عیب از سیستم عامل باشد که معیوب شده است. در این صورت با رفع مشکل نرم افزار، عملکرد تاچ پد هم به روال عادی خودش برمیگردد.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ ایسوس در صورت آسیب دیدن و شکستن، کار راحتی نیست. ممکن است که تاچ پد قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

همچنین بخوانید درباره: تعمیرات لپ تاپ ایسوس در نیاوران

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس

نمایشگر لپ تاپ شما ممکن است به هر دلیلی بشکند یا آسیب ببیند. در این حالت روند ارائه تصویر و شما مختل خواهد شد و ممکن است

که دیگر هیچ تصویری نشان داده نشود. در صورت شکستن نمایشگر، امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید نمایشگر شما به کلی تعویض شود.

در هنگام تعویض نمایشگر حتما حتما باید از نمایشگرهای اورجینال استفاده بشود. اگر که از صفحه نمایش فیک استفاده کنید،

مدت زیادی کار نمیکند و خیلی زود مجددا مجبور به تعویض آن میشوید. البته کیفیت اتصال پایین ال سی دی میتواند به بقیه قطعات لپ تاپ شما آسیب برساند.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسوس:

باتری لپ تاپ ایسوس به عنوان یک قطعه بسیار مهم که انرژی دستگاه را تامین میکند، تاثیر بسیار زیادی در روند کاری سیستم دارد. اگر باتری ایراد داشته باشد.

سیستم شما به درستی شارژ نمیشود. همچنین ممکن است دستگاه شما خاموش بشود و ناچار باشید در حالتی که دائما سیستم شما داخل برق است از آن استفاده کنید.

در صورتی خرابی باتری سیستم خودتان میتوانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس در هفت تیر بیایید تا کارشناسان با تجربه ما فورا مشکل شما را حل کنند.

منبع

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا