سرویس و تعمیراتکسب و کار خدماتی

راهنمای جامع برای تعمیر جارو برقی پاناسونیک

تعمیر جارو برقی پاناسونیک از مشکلات عمومی تا بهبود عملکرد و تعمیر قطعات خارجی، می‌تواند به شما کمک کند تا از این دستگاه برقی با عملکرد بهتر و دوام بیشتر استفاده کنید. با دقت در تشخیص مشکلات و استفاده از روش‌های تعمیر، جارو برقی پاناسونیک خود را به حالت بهینه بازگردانید .جارو برقی پاناسونیک یکی از محصولات محبوب در بازار است که در خانه‌ها و محیط‌های تجاری به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. با گذشت زمان و استفاده مکرر، جارو برقی پاناسونیک ممکن است با مشکلات فنی مواجه شود.

به وجود آمدن بوی دود و سوختگی از  جاروبرقی پاناسونیک

باید دانست که اگر جارو برقی پاناسونیک بوی بد میدهد یا اگر سوخته باشد در اینجا کاربر نباید فوری به فکر عوض کردن موتور باشد، چرا که ممکن است که مشکلات به وجود آمده از سایر قسمتهای جارو برقی باشد.

گرفتگی اتصالاتی مثل شیلنگ و برس باعث میشود که به جاروبرقی پاناسونیک فشار وارد کرده و این فشار به صورت مستقیم به موتور وارد شده و بوی بد را در دستگاه ایجاد می‌کند.اگر فیلتر جاروبرقی پاناسونیک کثیف یا کیسه آن پر شده باشد بوی بدی تولید می‌شود. در اینجا کاربر بهتر است که به صدای جاروبرقی دقت نماید اگر مشکل صدا، از بلبرینگ باشد بلبرینگ، نیاز به تعویض ندارد و تنها با تعمیر جاروبرقی پاناسونیک میتوان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد.باید گفت خراب شدن بلبرینگ سیم کشی یا مشکلات کلکتور هم باعث میشود که بوی سوختگی در جاروبرقی پاناسونیک به وجود بیاید. در نهایت اگر موتور جاروبرقی هم سوخته باشد باید آن را عوض کرد.

آگهی

 مشکل صدای جاروبرقی پاناسونیک 

ممکن است که برخی اوقات دستگاه جاروبرقی صدای آزار دهنده را از خود به وجود بیاورد و در نهایت کاربر مجبور است که برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک اقدام کند ولی در ابتدا بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرد:

صدای بعضی از مدل های جاروبرقی پاناسونیک در ابتدای  زیاد بوده و این مشکلی نخواهد بود. شاید بلبرینگ جاروبرقی پاناسونیک دچار آسیب شده باشد که در اینجا نیاز به تعویض داشته باشد. یکی از مهمترین مشکلات صدا در موتور جاروبرقی پاناسونیک خواهد بود، که حتماً باید بلبرینگ توسط تعمیرکار جاروبرقی پاناسونیک مورد بررسی قرار بگیرد و در آخر در صورت نیاز بلبرینگ تعویض گردد. در برخی اوقات شاید اتصالات جاروبرقی مسدود یا فیلتر و کیسه آن پر شده باشد که در این صورت به موتور فشار وارد شده و در دستگاه جاروبرقی صدا تولید میشود. لوله خرطومی و برس را بهتر است که چک کرد تا در آنجا چیزی گیر نکرده باشد و همچنین در صورت نیاز باید فیلتر و پاکت جاروبرقی را عوض کرد.

جاروبرقی پاناسونیک روشن نمیشود

برخی اوقات ممکن است که جاروبرقی پاناسونیک روشن نشود بهتر است که به موارد زیر قبل از تعمیر جارو برقی پاناسونیک دقت نمود.

باید مراقب بود که سیم جاروبرقی از حد مجاز خارج نشود و باید دانست که کشیدن بیش از اندازه سیم کلکتور باعث میشود که به جاروبرقی پاناسونیک آسیب وارد شود و در آخر جارو برقی روشن نخواهد شد. در صفحه های مدار شکن دستگاه جاروبرقی پاناسونیک ممکن است که قطعی به وجود آمده باشد، که قطع شدن کابل جاروبرقی باعث خواهد شد که جاروبرقی پاناسونیک روشن نشود. اتصالات و زغال موتور را جز موارد مهمی هستند که باید به آنها توجه نمود. اگر جاروبرقی دارای برد الکترونیکی است برای برطرف کردن مشکل روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک بهتر است که پریز برق دوشاخه یا سیم جاروبرقی پاناسونیک بررسی شوند چون شاید آنها دچار آسیب شده باشند.

دلایل خراب شدن جارو برقی پاناسونیک

 تمیز بودن شلنگ جاروبرقی در صورتی که مکش ندارد

 اگر شلنگ جاروبرقی تمیز باشد ولی هنوز جاروبرقی پاناسونیک مکش ندارد باید موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد.

آگهی

 مکش نداشتن جاروبرقی به معنای این است که جریان هوا وجود ندارد باید گفت پاکت جاروبرقی پاناسونیک، فیلترهای مختلف و سربرس جاروبرقی و جایی که به طور کلی با فرش برخورد می‌کند باید مورد بررسی قرار بگیرند. برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک  باید از افراد متخصص کمک گرفته شود، برس بعضی از جاروبرقی ها هم قابل تعمیر نبوده و حتما در آخر باید تعویض گردد. برس جاروبرقی بالا پایین نمی شود ممکن است که در برخی مواقع  برس جاروبرقی بالا و پایین نخواهد شد و باید برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک موارد زیر را مورد بررسی قرار داد.

 شاید در میان راه چیزی گیر کرده باشد، در ابتدا بهتر است که جارو پاناسونیک را از برق کشیده و مطمئن شد که چیزی وجود دارد یا خیر. اگر برس جارو برقی پاناسونیک کهنه یا پاره شده باشد باید آن را عوض کرد. بهتر است که چرخ دنده سر برس هم  مورد بررسی قرار بگیرد و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد.

دلایل خراب شدن جارو برقی پاناسونیک

یکی از علت‌های خراب شدن جاروبرقی پاناسونیک این است که به صورت مرتب و منظم به جاروبرقی رسیدگی نمی‌شود. باید گفت این وسیله نیاز به مراقبت دارد و برای تمیز کردن محیط از آن استفاده خواهد شد و باید هر چند وقت یکبار به تمیزی آن اهمیت داده شود. اگر نظافت دستگاه به خوبی صورت نگیرد گرد و غبار وارد موتور شده و جاروبرقی پاناسونیک در نهایت خراب می‌شود.

  اگر از جارو برقی به مدت طولانی برای تمیز کردن استفاده می گردد، همین موضوع سبب میشود که جاروبرقی ساعت های زیادی  کار کند که در اینجا به موتور آن فشار وارد میشود. باید دانست  اگر ساعت زیادی از جاروبرقی استفاده می شود، باید زمان کمی هم به آن استراحت داده شود.

یکی دیگر از مواردی که اگر به آن توجه نشود جاروبرقی پاناسونیک دچار اختلال  می‌گردد این است که در زمان جارو کشیدن جارو به این طرف و آن طرف کشیده خواهد شد که این مورد باعث شده که ضربه به جاروبرقی وارد گردد و از عمر جاروبرقی به مرور زمان کم شود، همچنین قطعاتی در داخل جاروبرقی وجود دارند که به مرور زمان آسیب می بینند. باید در نظر گرفت که جارو برقی پاناسونیک تنها قابلیت آن تمیز کردن فرش و جمع کردن آشغال است و به هیچ عنوان برای جمع آوری آب استفاده نخواهد شد. چرا که اگر آب وارد دستگاه جارو برقی شود به مرور زمان موتور نیم سوز شده و در نهایت موتور جارو برقی از کار خواهد افتاد که در اینجا باید تعمیر جارو برقی پاناسونیک انجام شود.

منبع:

راهنمای جامع برای تعمیر جارو برقی پاناسونیک

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا