پر کردن کلمات کلیدی سئو سایت شما را از بین می برد.
برخی از مدیران وب سایت هنگام تلاش برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو ،از میانبرها وسوسه انگیز مانند پر کردن کلمات کلیدی استفاده می نمایند.
ممکن است بخواهید تاکتیک هایی را امتحان کنید که روند سئو سایت را تسریع کرده و به شما کمک می کند تا رتبه بندی سریع تری را شروع کنید.
اما میانبرها و تاکتیک های کلاه سیاه مانند پر کردن کلمات کلیدی کمکی نخواهند کرد. آنها در واقع می توانند به شما صدمه بزنند.
پر کردن کلیدواژه چیست؟
پر کردن کلمات کلیدی زمانی است که یک کلمه کلیدی در صفحه وب را با همان کلیدواژه مورد نظر پر می کنند به این امید که در موتورهای جستجو رتبه بالاتری برای آن کلمه کلیدی داشته باشد.
اگرچه به اندازه چند سال پیش محبوب نیست ، اما هنوز هم توسط برخیاز افراد برای بهبود نتایج جستجو استفاده می شود.
انواع پر کردن کلمات کلیدی قابل مشاهده عبارتند از:
- تکرار غیرضروری کلمات یا عبارات کلیدی
- کلماتی را اضافه کنید که از متن خارج هستند
- بلوک های همان کلمه کلیدی را وارد کنید
- از کلمات کلیدی استفاده کنید که مربوط به موضوع صفحه نیستند
یک نمونه از پر کردن کلمات کلیدی ، صفحه ای است که سعی در رتبه بندی برای اصطلاح “بهترین کیف لپ تاپ” دارد و از نسخه زیر استفاده می کند:
“اگر به دنبال بهترین کیف لپ تاپ هستید ، دیگر به دنبال آن نباشید. مارک ما بهترین کیف لپ تاپ را که می خواهید برای کار یا سرگرمی دوست داشته باشید ارائه می دهد. با آستر در آسترهای ما و جیب مخصوص شارژر ، این بهترین کیف لپ تاپ برای مسافرت یا مدرسه است. “
در این مثال ، کپی با استفاده از کلمه کلیدی بسیار می باشد.
این کلمات بیش از تعداد دفعات پیشنهادی برای مطابقت با بهترین روشهای جستجوگرها برای تراکم کلمات کلیدی استفاده می شود.
انواع پر کردن کلمات کلیدی غیر قابل مشاهده
گاهی اوقات هم برخی از سایت ها به گونه ای از عبارات کلیدی در متن استفاده می کنند که قابل مشاهده نباشد. مانند:
- استفاده از متن هم رنگ
- تکرار در متا تگ ها و برچسب ها و ویژگی های ALT تصاویر
چرا این روش مضر است؟
نحوه استفاده صحیح از کلمات کلیدی
برخی از نمونه های کلمات کلیدی:
- کلمه کلیدی جغرافیایی
- کلمه کلیدی همیشه سبز
- کلمه کلیدی تازه
- کلمه کلیدی دم بلند
- کلمه کلیدی دم کوتاه
- کلمه کلیدی معاملاتی
- کلمه کلیدی اطلاعاتی
در چه مکان هایی در صفحه وب از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنیم؟
- عنوان صفحه
- حداقل یک سرتیتر
- عنوان سئو
- توضیحات متا
- در پاراگراف اول متن
- حداقل در یک متن جایگزین عکس (ویژگی ALT)
سخن پایانی
برای آنکه همیشه بهترین نتیجه را در عبارات کلیدی سایت خود داشته باشید نیاز است تا به بهترین شکل اصول سئو را رعایت نمایید.
ما در این مقالات سئو سعی بر آن داریم تا حد امکان شما را با این اصول ابتدایی آشنا نماییم. اما این ها تمام ماجرا نیست. بهتر است اگر در کار سئو تخصص کافی ندارید سایت خود را به افراد مجرب و متعهد و متخصص در این زمینه بسپارید.
ما در آژانس دیچیتال مارکتینگ فراگستر با استفاده از تجربه بالا و تخصص بالا تا امروز توانسته ایم هزاران کلمه کلیدی را نه تنها در صفحه اول بلکه در لینک اول گوگل به نمایش بگذاریم. و این خود گواهی بر تخصص و تجربه و تعهد ما در این زمینه می باشد.
شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان در هرساعت از شبانه روز با تماس بگیرید.
در آخر اگر نظری در مورد پرکردن کلمات کلیدی و سایر موضوعات دارید میتوانید در کامنت ها با دیگران به اشتراک بگذارید. و یا در صورت داشتن سوال بپرسید.