حمل و نقل

باربری ارزان به شهرستان

در انتخاب شرکت باربری مناسب یکی از عوامل مهم تاثیرگذار قیمت نهایی خدمات باربری می باشد. به همین علت موقعی که با این شرکت های حمل و نقل سرو کار داریم به سراغ یک باربری ارزان به شهرستان می باشیم

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت نهایی جابه جایی بار موثر می باشد. نخستین نکته در انتخاب کردن یک شرکت باربری ارزان جهت جابه جایی بار معتبر ارائه دادن بیمه نامه و بارنامه قابل اعتماد در این شرکت می باشد

صادر کردن بیمه نامه و بارنامه معتبر این تضمین را به شما خواهد داد که بار شما سلامت به مقصد خواهد رسید این موضوع یکی از بارزترین خصوصیات یک شرکت باربری قابل اعتماد می باشد .

آگهی

یکی دیگر از مهمترین نکات در انتخاب کردن شرکت حمل بار معتبر و قابل اطمینان رسیدگی کردن به شکایت ها و امور مشتری بوده است

پرسنل اداری و رانندگان شرکت یک ملاک دیگر جهت انتخاب یک باربری خوب می باشد از دیگر خصوصیات یک باربری خوب کنترل کردن کیفیت تجهیزات و خودروهای باربری می باشد .

راه های کاهش قیمت بار

اکثر ما برایمان بارها پیش آمده که به منظور حمل بار خود با شرکت های باربری بسیاری تماس گرفته ایم. و به غلط هزینه های زیادی را پرداخت کرده ایم ولی امروزه با توجه به مسائلی بسیار کوچک تا حد زیادی از قیمت باربری آن می توانید بکاهید .

انتخاب وسیله مناسب جهت کاهش قیمت حمل بار : در صورتی که قصد دارید کالایی را به محل دیگر ارسال نمایید کمی فکر کنید. در اولین نگاه این عمل بسیار مقرون به صرفه به نظر می آید

اما بعضی از مسائل را بایستی در نظر داشته باشید . تهیه کردن وسیله جابه جایی کالا ، سخت و شامل پرداخت هزینه خواهد بود نوسان قیمت بنزین ، اجاره کامیون برای باربری ارزان به شهرستان و خیلی از هزینه های ریز و درشت را به اجبار باید پرداخت نمایید .

استفاده از باربری های مقصد به جای باربری های مبدأ : برای مثال فرض بفرمایید. در شهر تهران می باشید و تصمیم دارید بار خود را به قزوین ارسال نمایید

آگهی

یک راه این خواهد بود که به جای باربری های موجود در تهران با باربری های شهر قزوین تماس حاصل فرمایید. زیرا راننده ای که از قزوین به تهران می رود

اغلب به صورت خالی برگشت می کند و به همین خاطر با هزینه کمتری بار شمار را از تهران به قزوین حمل خواهد کرد .

عوامل موثر در باربری ارزان

در اینجا به عوامل تاثیر گذار در باربری ارزان به شهرستان خواهیم پرداخت :

ابتدا مالکین بار با کارشناسان تماس خواهند گرفت و بعد از ثبت مشخصات بار مانند وزن ، نوع و حجم بار منتظر تماس ما می باشند .

در قسمت بعدی کارشناسان سریعا کار خود را بر روی بار شروع خواهند کرد و یک سرویس باربری به رانندگان اعلام خواهند کرد .

هر راننده ای که کمترین کرایه حمل بار را اعلام نماید با آن شخص مذاکره خواهد کرد و مشخصات فردی و ماشین را دریافت خواهند کرد .

جهت ثبت کردن بارنامه اول لازم است مشخصات راننده بررسی شود و اگر راننده مورد تایید وزارت راه بود بار به آن فرد جهت باربری ارزان به شهرستان واگذار خواهد شد .

در این شرایط با فرد تماس گرفته خواهد شد. و جزییات زمان و محل بارگیری و تخلیه دریافت خواهد شد و در بارنامه ثبت خواهد شد

همچنین بخوانید درباره: آموزش بسته بندی کارتن

حال به عوامل موثر در باربری ارزان به شهرستان خواهیم رسید که عبارتند از :

مسافت حمل بار : هر اندازه که فاصله مکانی میان مبدأ و مقصد بیشتر بوده هزینه جابه جایی بار هم به طبع آن افزایش خواهد یافت .

ابعاد وسیله بار : مهم ترین عامل که سبب یک باربری ارزان به شهرستان می شود انتخاب کردن یک وسله مناسب حمل بار می باشد به طور حتم هر اندازه که از وسیله بزرگتری جهت حمل بار استفاده نمایید به همان اندازه به هزینه های نهایی باربری افزوده می شود .

هر شرکت باربری جهت ارائه دادن بهترین خدمات و جلب رضایت مشتری وظیفه دارد

تا انواع ماشین های حمل بار را طبق نیاز مشتری در اختیار آنان بگذارد. لذا ابتدا با آگاهی از ابعاد و وزن دقیق کالاهای موردنظر اقدام به انتخاب بهترین وسیله جهت باربری ارزان به شهرستان نمایید .

احتیاجات باربری در درون شهر با شهرستان بسیار فرق خواهد داشت و نیاز به امکانات اضافی می باشد. در این نوع جابه جایی امنیت بار مشتریان باید حفظ نمود

چون حمل و نقل بین شهری از حساسیت زیادی برخوردار می باشد و احتیاج به خودروهای مجهز خواهد داشت. و باربری به شهرستان به این خودروها احتیاج دارد :

نیسان ، وانت ، کامیون ، کامیونت ، تریلی ، خاور روباز ، خاور مسقف

وزن کالا : تناژ یا همان وزن باری که کامیون حمل خواهد کرد هم رابطه مستقیم با قیمت نهایی حمل بار خواهد داشت یعنی هر اندازه که وزن کالا کمتر بوده باربری ارزان تری را تجربه خواهید کرد .

قیمت سوخت : قیمت سوخت مصرفی هم از عوامل تاثیرگذار بر روی باربری ارزان خواهد بود. و بسته به مسافت ، مقدار سوخت کامیون حامل هم افزایش خواهد یافت .

باربری ارزان به شهرستان

مهمترین عامل در باربری ارزان

ولی مهمترین موضوعی که در باربری ارزان تاثیر خواهد گذاشت کیفیت انجام خدمات خواهد بود. اما این مسئله را فراموش نکید. که باربری ارزان در پی به کار بردن از امکانات و لوازم ارزان و نیروی کار کم هزینه می باشد

زیرا شرکت های حمل بار جهت دریافت سود بیشتر همه تلاش خود را خواهند کرد که قیمت پایه را کم کنند به همین دلیل تا می توانند از ارزان ترین امکانات جهت باربری استفاده خواهند کرد .

خسارت های بوجوده آمده از سرویس های باربری نامرغوب شرکت های باربری ارزان قیمت سبب خواهد شد که شما به پرداخت

هزینه هایی جهت تعمیر یا حتی تعویض بار خود مجبور شوید زیرا این شرکت ها هیچ ضمانتی جهت کیفیت لوازم شما نخواهند داشت و هیچ خسارتی را نخواهند پذیرفت .

لذا بهتر می باشد. همیشه پیش از ثبت باربری ارزان بسته به تجربه و سابقه شرکت باربری و کیفیت انجام کار آنها اقدام به ثبت سفارش خود نمایید .

 

#باربری منبع

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا