حمل و نقل

چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است

برای این که بدانیم چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است ، باید مولفه های مختلفی را مورد بررسی قرار بدهیم. اسباب کشی کردن کار ساده ای نیست و برای برخی از افراد ممکن است تا روز ها به طول بینجامد.

به همین منظور باید بهترین و مناسب ترین روز ها و فصل را برای انجام این کار انتخاب کرد. تا روند اسباب کشی به بهترین شکل ممکن و به آسانی طی شود

و مشکلی در خلل آن به وجود نیاید. در نتیجه انتخاب یک فصل مناسب برای انجام این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی در آسان تر شدن اسباب کشی داشته باشد.

آگهی

قصد داریم که در این مقاله تمامی فصل ها را با شرایطشان بسنجیم تا شما بتوانید طبق سلیقه ی خود متوجه شوید که چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است و آن فصل را برای انجام اسباب کشی انتخاب بکنید.

اسباب کشی در پاییز:

یکی از مهم ترین مواردی که با استناد بر آن، می توانیم بگوییم که پاییز فصل مناسبی برای اسباب کشی می باشد، این است که در فصل پاییز، تازه از گرمای بیش از حد گرما رها شده ایم و هوا رو به خنکی می رود.

همین خنک شدن هوا سبب می شود که اسباب کشی آسان تری را تجربه بکنید. یکی دیگر از نکات مثبت درمورد اسباب کشی در پاییز این است که تعطیلات تابستان به اتمام رسیده اند.

و شما با شروع فصل جدید، در خانه ی جدید خواهید بود و این نکته، بسیار دلپذیر و جذاب خواهد بود.

اما اگر جزو افرادی هستید که کودک مدرسه ای یا محصل دارید، و یا خودتان به آموزش مشغول هستید (معلم یا استاد دانشگاهید) بهتر است که فصل پاییز را برای اسباب کشی انتخاب نکنید.

چون قطعا با شروغ پاییز، حجم کاری و تحصیلی شما و فرزندتان زیاد خواهد شد و ممکن است که فرصت کافی برای اسباب کشی نداشته باشید. ضمن اینکه ممکن است بسیار خسته شوید.

آگهی

اسباب کشی در زمستان:

حرکت و جا به جایی در فصول سرد و خنک زمستان به مراتب آسان تر و سریع تر از فصول گرم خواهد بود و شما کم تر دچار تعریق و خستگی خواهید شد. به طور کل چون درخواست برای خدمات باربری در فصل زمستان کاهش پیدا می کند،

این خدمات در این فصل قیمتی ارزان تر و مناسب تر پیدا می کنند. پس اگر به دنبال تجربه ی اسباب کشی مقرون به صرفه وکم هزینه هستید، فصل زمستان بهترین انتخاب ممکن برای شما محسوب می شود.

از طرف دیگر شما می توانید در این فصل برنامه ریزی بسیار خوبی را برای اسباب کشی انجام دهید چون باربری ها تایم خالی زیادی دارند و منعطف تر هستند. دلایلی نیز وجود دارند

که می‌ توان با استناد به آن ها بگوییم که زمستان فصل چندان مناسبی برای اسباب کشی نمی باشد. از مهم ترین دلایل دمای بسیار پایین هوا در فصل زمستان است.

که ممکن است دمای پایین و سرمای هوا برای برخی از افراد کار را دشوار کند. و همین که بارش برف و باران می تواند و روند اثاث کشی را مختل کند و شرایط خطرناکی را پدید بیاورد.

و به خصوص که ماشین های باربری که اقلام بسیار با ارزش را هم حمل می کنند ممکن است که در شرایط خطرناک تری این کار را انجام دهند.

پس اگر قصد اسباب کشی در فصل زمستان را دارید بهتر است که از ضد یخ برای ماشین های باربری استفاده بکنید. و با خود بررسی کنید که واقعا چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است ؟

همچنین بخوانید درباره: اسباب کشی در زمستان

اسباب کشی در بهار:

شاید بتوان ایده آل ترین فصل برای اسباب کشی را فصل بهار دانست. چون همان طور که می‌ دانید در اوایل فصل بهار یعنی فروردین و ایام نوروز اسباب کشی بیش از حد اتفاق می‌ افتد.

اما در ماه‌ های اردیبهشت و خرداد این اتفاق کمتر خواهد بود و تقاضای اسباب کشی از شرکت های باربری کمتر است. در نتیجه هزینه ها کاهش پیدا می‌ کند و شما می توانید تایم مورد نظرتان را با خیال راحت فیکس کنید.

علاوه بر این ها آب و هوا در شرایط فصل بهار بسیار مناسب و خوب می باشد. چون هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد. و هوا کاملا مطلوب می باشد.

و به عبارت دیگر می‌ توانیم بگوییم که فصل بهار نه سرمای سوزان زمستان را در دل دارد و نه گرمای طاقت فرسای تابستان را. بدین ترتیب روند اسباب کشی بهتر و آسان تر خواهد شد. و لذت بخش می باشد.

اما کسانی که دارای کودک مدرسه ای و محصل هستند، ممکن است در خصوص امتحان خرداد و اردیبهشت به مشکل بخورند. پس این دسته از افراد بهتر است که فصل بهار را برای انجام اسباب کشی انتخاب نکنند.

اما به طور کل و با سنجیدن تمام فصل های دیگر اکثر افراد در پاسخ پرسش چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است ؟ اکثریت آن ها بدون تردید بهار را انتخاب خواهند کرد.

چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است

اسباب کشی در تابستان:

مهم ترین نکته در مورد اسباب کشی در فصل تابستان این است که کسانی که دارای کودک محصل و مدرسه ای هستند

می‌ توانند با خیال راحت در این فصل، اسباب کشی خود را انجام دهند و برای این دسته از افراد جواب پرسش: چه فصلی برای اسباب کشی مناسب تر است ؟ تابستان می باشد.

معمولاً فصل تابستان زمان تعطیلات می باشد‌ و افراد تایم آزاد تری دارند و می‌ توانند بدون دغدغه کار های لازم برای اسباب کشی را انجام دهند‌

یکی دیگر از دلایل اینکه فصل تابستان زمان مناسبی برای اسباب کشی می باشد روز های بلند آن است. همان طور که می دانید ساعات روز در فصل تابستان بسیار طولانی تر از فصل های سرد می‌باشد

و همین امر سبب می‌ شود که بتوانید در طی ساعات روز کار اسباب کشی را با خیال راحت به اتمام برسانید. اما عمده‌ ترین دلیل این که فصل تابستان برای اسباب کشی دشوار می باشد

گرمای هوای بسیار زیاد این فصل است. علاوه بر این ها، دمای بالای هوا بالا باعث ایجاد خستگی و تعریق بسیار زیادی خواهد شد.

و این که در فصل تابستان تقاضا از شرکت های باربری بسیار بالا می باشد و طبیعی است که هزینه ها نیز افزایش پیدا کنند.

#باربری منبع

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا