حمل و نقل

توصیه های اسباب کشی

توصیه های اسباب کشی به مواردی گفته می شود که رعایت آن ها و انجام دادنشان کمک شایانی می کند. تا اسباب کشی آسان تر و بهتری را تجربه کنید. اسباب کشی جزو کار هایی می باشد که معمولاً دشوار است

و اکثر افراد برای انجام آن از نیرو های کمکی استفاده می کنند. اسباب کشی از این جهت اهمیت بالایی دارد که شما لوازم منزل و یا محل کار خود را بسته بندی و جا به جا می کنید

که تمامی این لوازم از ارزش بالایی برخوردار هستند و نباید در حین اسباب کشی کوچک ترین آسیبی به آن ها وارد بشود.

آگهی

شما با رعایت یکسری نکات مهم و اصولی می توانید از بروز هر گونه آسیب به لوازم خود جلوگیری کنید. و یک اسباب کشی خوشایند و مناسب را تجربه کنید.

نکات مهم برای داشتن یک اسباب کشی خوب

حذف وسایل اضافی:

در هنگام اسباب کشی و جمع آوری وسایل و اقلام مختلف بسیاری از افراد وسایل اضافی زیادی را پیدا می‌ کنند. که هیچ کاربردی ندارند و فقط فضای خانه را اشغال می کنند.

برای این که شما بخواهید یک اسباب کشی خوب را تجربه کنید. توصیه مهمی که جزو کلیدی ترین توصیه های اسباب کشی محسوب می شود، این است که وسایل اضافی خود را حذف کرده و به منزل جدید نبرید.

شما باید لوازم غیر استفاده را شناسایی کرده و دور بریزید. حتی می توانید در صورت سالم بودن آن ها را به افراد نیازمند هدیه دهید و یا به فروش برسانید.

وقتی که از وسیله ای طی سال‌های طولانی استفاده نکرده اید و در گوشه انباری خاک می‌خورد. مطمئن باشید که بعد از این هم قابل استفاده نخواهد بود

و حمل آن در هنگام اسباب کشی فقط زحمت شما را دو چندان خواهد کرد. پس بهترین کار این است که این وسایل را حذف کرده و با خود حمل نکنید.

آگهی

انتخاب مناسب ترین روش برای جا به جایی:

در هنگام اسباب کشی بهتر است که مناسب ترین روش را برای جا به جایی اقلام و اثاثیه خود انتخاب کنید.

برخی از افراد بدون نیاز به نیرو های کمکی و به صورت خانوادگی به انجام اسباب کشی می پردازند. برخی از افراد نیز از شرکت های مخصوص این کار بهره می برند.

انتخاب روش و افراد مناسب در این کار می‌ تواند نقش مهمی در آسان تر شدن و سریع تر شدن روند اسباب کشی شما داشته باشد.

بهتر است که شما برای این کار از افراد این حوزه و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده بکنید.

این شرکت ها نیرو های باربری خود را به منزل شما می فرستند تا با تخصص و مهارتی که دارند. به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان ممکن عملکرد اسباب کشی را برای شما انجام دهند.

شما می توانید این خدمات را با توجه به مقدار بودجه ی خود انتخاب کنید و مطمئن باشید. که اسباب کشی شما آسان‌ تر و به مراتب بهتر پیش خواهد رفت. در میان مطالعه ی توصیه های اسباب کشی این مورد را حتما جدی بگیرید.

بسته بندی تمامی وسایل:

بسیاری از افراد در هنگام اسباب کشی فقط بخشی از وسایل و ظروف را بسته بندی می کنند و بقیه لوازم را بدون بسته بندی روانه ی فرایند از اسباب کشی می‌ کنند.

این کار علاوه بر این که ممکن است آسیب بسیار زیادی به لوازم و وسایل شما وارد کند، کار اسباب کشی را نیز سخت تر خواهد کرد.

شما باید کارتن های مخصوص بسته بندی را تهیه کنید و بتوانید تمامی اقلام و وسایل منزل خود را در این بسته بندی ها جای دهید.

یکی از مهم ترین توصیه های اسباب کشی این است که شما باید این لوازم و اثاثیه را به صورت کاملا محکم بسته بندی بکنید. و فضای خالی در کارتن باقی نگذارید.

چون وجود فضای خالی ممکن است که باعث شکستگی و آسیب به وسایل شما بشود.

علاوه بر این، باید برای بسته بندی وسایلی مانند ظروف شکستنی حتماً از ضربه گیر هایی مانند کاغذ یا پلاستیک حباب دار استفاده بکنید

تا از ایجاد کوچک ترین آسیب به ظروف شکستنی شما جلوگیری بکنند.

برای بستن کارتن ها نیز حتما از چسب های پهن استفاده بکنید چون ممکن است که قسمت زیرین کارتن ها به صورت ناگهانی پاره شوند و وجود چسب پهن به خوبی از این پارگی جلوگیری می کند.

سعی کنید که حتماً روی کارتن هایی که لوازم شکستنی در آن ها قرار دارد با ماژیک کلمه شکستنی را بنویسید تا در حمل آن دقت بیشتری صورت پذیرد‌

نوشتن با ماژیک روی هر یک از بسته ها علاوه بر بالا تر رفتن امنیت لوازم منزل، به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام باز کردن کارتن ها با نظم و ترتیب بهتری پیش بروید و دچار سردرگمی نشوید.

همچنین بخوانید درباره: خدمات باربری خوب

خانه ی جدید را آماده و تمیز کنید:

در میان توصیه های اسباب کشی این توصیه از اهمیت بالایی برخوردار است. و باید سعی کنید که حتماً به آن عمل کنید. قبل از اینکه شما اسباب کشی را شروع کنید

بهتر است که خانه ی جدیدتان را کاملا تمیز کرده و آن را آماده ی قرار دادن وسایل جدید بکنید. پس باید دقت داشته باشید که قبل از بسته بندی و جمع کردن اسباب و اثاثیه، خانه ای که قرار است اسباب اثاثیه را به آن منتقل بکنید را از هر نظر تمیز بکنید.

برای مثاب دیوارها و کف آن را شستشو دهید. ردی از گرد و خاک روی سطوح مختلف آن باقی نگذارید. دکوراسیون مورد نظر خود را برای آن خانه تجسم بکنید.

بدین ترتیب روند اسباب کشی شما با سرعت بسیار بالاتری پیش خواهد رفت و می توانید به بهترین شکل ممکن لوازم را در خانه ی جدید خود بچینید‌.

توصیه های اسباب کشی

سخن پایانی:

اکنون که از توصیه های اسباب کشی آگاهی کامل پیدا کرده اید، پیشنهاد ما به شما این است که تمامی آن ها را در ذهن خود ثبت کنید

و در هنگام انجام اسباب کشی به هر یک از این توصیه ها جامه ی عمل بپوشانید و اطمینان داشته باشید

که عمل به هر یک از آن ها موجب راحتی روند اسباب کشی شما خواهد شد.

#باربری منبع

آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا